Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er flere som har sagt at fødselen dems startet hvis de spiste mye ananas? Noen som vet noe mer om dette? Har hørt at det er det samme stoffet i ananas, som det er i sæd, og det de bruker på sykehuset for å sette i gang. Men hvor mye må man spise da? Er jo ivertfall verdt et forsøk syns jeg. Begynner å bli skikkelig utålmodig nå, og vil bare ha ut snuppa mi!! Så da skal ingenting forbli uprøvd! He he

Fortsetter under...

Skrevet

hmm.. aldri hørt om.. hadde det vært tilfelle så tror jeg nok leger og jordmødre ville sagt det..

Skrevet

Vel spiste i hvert fall masse fersk annanas før fødselen startet sist gang. Kan jo ikke si om det hadde med saken å gjøre, men spiste ihvert fall annanas på kvelden. På natten startet fødselen og 4 1/2 time senere var snuppa ute. Det er vel verdt et forsøk er det ikke?

Skrevet

hehe ja her va d noe nytt ..igjen;)

nå er vi inne på kanel,ananas,fødepizza,fødegrøt..

jeg tror ikke noe sånnt kan fremkalle en fødsel..;)

kommer ikke babyen når den skal da?;)

men spis i vei..d er jo kjekt å se om d funker hehehe

Skrevet

Så gøy å høre! Da skal jeg i butikken nå! Men gjelder det bare fersk ananas, eller de på boks også?

Skrevet

Vil tro det er fersk som gjelder:-) Men som sagt vet ikke om det var orsaken, er bare helt gal i fersk annanas, det er jo såååå godt=)

Annonse

Skrevet

Fødegrøt? Aldri hørt om! Laget på morkake? :P Glad i grøt, jeg, kan jo ikke skade. Hvordan lager jeg det?

Skrevet

hehe..må le litt også, ville prøvd å gå en tur i terrenget jeg, har mest tiltro til den;o)

Skrevet

har hørt at i deler av asia blir ananas og papaya ansett for å nedsette fruktbarheten hos kvinner.

og kvinner burde ikke spise disse fruktene tidlig i svangerskapet.

jeg vet ikke om dette har noe for seg eller om det er noe form for overtro!!!

Skrevet

Papaya er brukt som preventinmiddel/sbortfremkallandemiddel i mange land.

Skrevet

Jeg prøvde så å si ALT for å få i gang fødsel sist svangerskap, INGENTING nytta :-( Gikk 8 dager over tiden og da prøvde jeg kanel, sterk mat, mye sex og til og med lakserolje (fysj og fysj)!!!!!

Det jeg fikk høre etterpå var at ananas skulle ha effekt, noe jeg derfor ikke fikk prøvd... Jeg har 2 venninner dette har startet fødselen på, men dette MÅ være fersk ananas og MYE :-) Men om det var tilfeldig eller ikke vet jeg jo så klart ikke :-) Men jeg skal i alle fall prøve ananas når terminen min kommer og jeg føler meg klar :-) Ananas er jo både godt og det skader jo ikke å prøve :-)

Skrevet

Så gøy! Prøvde å spise ananas på boks i går, men det hjalp ikke. Men da skal jeg heller kjøpe fersk ananas og prøve igjen i dag. Håper det skjer noe!

Skrevet

hvor mye er mye?

jeg har kjørt i meg en hel ananas på ca et kvarter her... var så godt at plutselig var hele borte... men er det tilstrekkelig tro?

Annonse

Skrevet

Vil vel tro at en hel er mer en nok, hvis det hjelper med annanas. Det er jo så sinnsykt godt med fersk annanas, men man blir så sår i/rundt munnen=(

Skrevet

Haha, nå fikk jeg meg en god latter :-) Ser dere for meg jeg nå... jeg vet hvordan det er å være fødeklar og desperat etter at fødselen skal komme i gang :-)

Men jo en skulle tro at en hel ananas skulle holde :-) Skal høre med hun ene venninna mi hvor mye hun spiste jeg :-)

Lykke til alle dere fødeklare :-) Er bare kommet til uke 30 jeg, så jeg får vente litt med den intense prøvinga *tihi* :-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...