Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig hvor lang man synes dagen har vært når klokka bare er 08... Da har nemlig pjokken og jeg vært oppe i tre timer alt, he he. Men - nå som han har vært syk noen dager har vi funnet ut at BBC Prime har koselig barnetv for småttiser fra tidlig morgen og noen timer utover. Min synes nå i alle fall det var gøy - fin musikk og mennesker og figurer om hverandre.

Vet det har vært snakk om småbarn og tv-titting her inne, men vil i alle fall påstå at dette er kvalitetsserier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Dette skal vi sjekke ut! :)

Det er så lite morsomt på nrk og tv2 for tia syns jeg!

Skrevet

Tror det er fra 5-halv seks til 9

Skrevet

Vi slo på i dag akkurat da Balamory (?) begynte!

Gutten min ble bare stående der, han! Han ble kjempefascinert av hun damen med håret.

Han danset nesten litt, men så måtte han løpe noen runder i stua :)

Skrevet

Så hyggelig! Gutten min er veldig glad i Big cook - little cook, men digger med til de andre seriene og sangene også.

Får noen av sangene litt på hjernen, men det får jeg vel tåle, he he.

What`s the story in Balamory, what would you like to know...

Skrevet

Ja dette var verd å sjekke ut trodde nesten jeg var alene oppe klokken 5 om morgnen godt å høre at det er andre som har friske morgenfugler oppe. Blir han interessert kan kanskje mamma eller pappa kan blunde litt på sofaen før jobb og skole!!

Skrevet

vi er oppe kl seks... men vi har playhous disney som vi ser på. tror mini og faren har sett litt på det bbc prime barne tv, jeg glemmer det...

Skrevet

Ta en titt og se om mini liker det TINCO. Gutten vår er ikke typen som sitter stille, men vi har hatt noen rolige stunder foran TVen noen morgener nå. Virker ikke som om tegnefilm gjør samme susen for han.

Dessuten får jeg litt inntrykk av at vi ser på noe han kan lære av - litt "Lekestue" for oss som er født på 70-tallet.

Jada, prøver å være "god" mor he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...