nusselure Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 jeg fikk mensen 25 juli, og var ferdig 29, men i går og i dag har jeg hatt litt rosa, lyse brun utflod av og til, har hatt skikkelig vondt i hodet, vært EKSTREMT trøtt, vondt i ryggen (noe som er veldig sjeldent at jeg har) +++ lurer på om det er mulig og være gravid etter man har hatt mensen med sånn levrings klumper i (vet egentlig ikke hva det er for noe hehe) eller om det har en naturlig forklaring? lurte på å kjøpe en test i dag, men har liksom ikke noe tro i at jeg er gravid så fort etter mensen, eller at jeg var det før mensen for den var jo som vanlig.. ble litt kronglete og lang men håper noen forsto det.
lindynatt Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Det er mulig du ahr EL eller du har en cyste eller.. Gravid er du nok neppe hvis du hadde vanlig mens...
nusselure Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 el er det ikke for det kommer presist hver mnd og har tatt el test, la ikke så mye merke til om det var vanlig mens eller hva det var, men blødning var det hvertfall, en venninne av meg var gravid selvom hun trodde hun hadde hatt mensen, men skal til legen i morra så får jeg se hva han sier=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå