nusselure Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 jeg er en 19 år gammel jente som har vært aktiv prøver i 1 år og 3 mnd nå, uten resultat, sluttet på p pilla for 1 år og 3 mnd siden og fikk mensen på den tiden jeg skulle hatt den, jobbet på en plass jeg vanntrivdes så innmari fra august til mai, og gikk ned 15 kg, legen min sa sist at jeg ikke kunne begynne og tenke på meg selv som prøver før nå når jeg var ferdig, siden jeg hadde hatt det så vondt der, han sa også at om jeg hadde blitt gravid hadde sjangsen for å mistet fosteret vært stor, så jeg er jo glad for at jeg ikke ble gravid men bitter på gammle jobben for at jeg måtte kaste bort 9 mnd, nå har jeg hatt to pergo kurer uten effekt, så håper neste i september klaffer:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Uff, det høres ut som du har hatt det tøft! Er jo dumt at du har prøvd så lenge at du måtte inn hit, men velkommen hit ihvertfall! Håper det blir full klaff i september!!
Lykkelig med Maiken Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ønsker deg masse lykke til i september:-) Jeg har prøvd i 1 år og 9 mnd så vet alt om å prøve. Vi har hatt lang pause for å ikke bli så opphengt i dette, men e starta for 2 mnd siden for fullt og klarer vi det ikke innen året kan det blir prøverørs. Får jo håpe vi slipper det. Det er daga man blir så utrulig lei seg, men prøver å holde der for meg selv å tenke at det kommer, men tar bare litt tid. Så skjønner godt skuffelsen, men stå på å hold motet oppe. Det vil jo faktisk bare gjøre det verre å deppe. masse lykke til ivertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå