Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 De er rosa.. Kan vel ikke henge til jul.. jeg har ikke høstgardiner. Kanskje jeg skulle kjøpt det=) Det fikk jeg lyst til å gjøre i dag=)))) Er så lei av de svarte gardinene som alltid henger der.. Hvilken farge skal jeg ha på høsten da dere??
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg ha et sett med lyse gardiner, dem henger oppe nå - og et sett mørke gardiner, som jeg skal henge opp en eller annen gang på høsten.. Også ha jeg julegardiner som jeg henger opp i begynnelsen av desember, og tar ned første uka i januar.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hva er liksom høstfarger da? =)
Bratsj Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jøss...jeg har hørt om folk som har julegardiner, men et sett for hver årstid høres enda mer avansert ut? Hvor i landet er dette, av ren samfunnssosial nyskjerrighet ? Vi har ett sett gardiner vi - de hengr oppe hele året.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Ett sett hadde blitt litt kjedlig for meg.. Å bytte gardiner er bare kos =) Tips til farger noen?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg har sommer-, vinter-, og julegardiner, og det holder lenge... Om jeg skulle hatt spesielle høstgardiner, så tror jeg jeg ville gått for noe brunt/beige eller teracotta/orange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå