Raspberry Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Begynte med spray 26.juli. Har gått greit så langt, er litt plaget av hodepine og stinkende utflod. Dessuten har jeg ikke verdens lengste lunte. Har vært på ferie en uke uten mannen min og det har nok vært greit for oss begge. Dette er andre forsøk. Skal ha icsi på riksen. Er det flere som er omtrent der jeg er i løypa?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hei på deg! Skal starte spray på søndag jeg, så du er nok litt før meg i løypa Er det ditt første forsøk? Vi skal i gang med forsøk nr 2
Raspberry Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Hei hei. Forsøk nummer to her også. Første var i mars/april.
Sissel L. Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg begynte med spray 15.juli. Litt hodepine og småblødninger her også. Har hatt litt varierende lunte, men har god erfaring med trening. De dagene jeg har trent, har jeg vært i bedre form etterpå! Dette er vårt 5.forsøk - Hausken i Haugesund. Vanlig IVF.
thereza25 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 begynte me spray 2 aug 1 forsøk...holde t i haugesund:)
donald Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Begynte med spray igår kveld 4. august. Hadde 1. forsøk i januar, 1 fryseforsøk i mai og håper at jeg er heldigere denne gang. Jeg ble veldig trett allerede etter første spray igår, men nå har vi masse energi fra sommeren så dette skal vi klare:-)
Lenea Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Startet med spray 19 Juli,men ikke fått noe blødning enda,er vel en 10 dager over tiden,så leser jeg at andre som ikke har fått mensen før sprøyte start må fortsette å spraye lengre....spraytestart 13 august.Flere i samme tid i Tr.heims området?
♥ DAME Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Heisann ) Dette er også mitt 2 forsøk. Begynte på spray 24 Juli og begynner på Puregon 13 Aug, uttak i uke 35 ) Jeg tar veldig lett til tårene, hodeverk har jeg også hatt i ett par dager, men det kan jo også komme av at jeg fikk mens i går, voldsomme menssmerter i lag med hodepine, og SÅ TRØTT. Så jeg måtte være hjemme fra jobben i går, i dag er jeg mye bedre ) Blir veldig kjekt å følge dere andre som ligger likt i løypa ) Klem så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå