Gå til innhold

Litt ekle detaljer... ang sex og svangerskap og bekkenløsning... osv.... :p

Anbefalte innlegg

Andre som slimer veldig etter sex? Altså i ca 2 dager etterpå liksom.. eg har MASSE kynnere og slimer sånn, har ikke sett noe blod ennå så det kan jo ikke være slimproppen.

Er det andre som vurderer å la mannen få tørketid? Jeg har så smerter i bekkenet dagene etter sex, vi har prøvd de fleste stillinger og det er ikke vondt i bekkenet under sexen, men dagene etterpå:(

Synes nesten synd i han som må gå i minst 3 mnd uten sex, er litt over 2 mnd til termin og man anbefales ikke sex de første 6 ukene etter fødsel..

Jeg har ganske kraftig bekkenløsning og får ikke lov til så veldig mye av jordmor, skal til fysio imorra så får se hva hun sier. jeg har en gutt på 2 år fra før. Sambo jobber jo hele dagen, men jeg er seriøst lat om dagen, føler at jeg ikke strekker til noe og uansett hva så føler jeg at jeg ikke klarer. Bare tanken på alt som må gjøres sliter meg ut, er det andre som har samboere som må ta mesteparten i hjemmet i tillegg til jobb? Jeg er utmattet bare etter å ha levert trollungen i bhg...

Fortsetter under...

Her har mannen måtte klare seg uten sex store deler av svangerskapet, da sexlysten min er lik null... Og det har han taklet fint! Han forstår meg faktisk :) Men det er vel pga av at eg har fortalt han at det er vanlig, og vist han diverse artikler og den slags om temaet...

Å ha sex med han fordi eg synes synd på han, spesielt når eg ikkje har hatt lyst sjøl, har vore uaktuelt. Da hadde eg berre ødelagt for meg sjøl trur eg...

Jeg har ikke sex fordi jeg synes synd i han, en fordi jeg har lyst, men nå vet jeg ikke om jeg kanskje orker smertene etterpå lenger.. Selv om lysten er der, hvis du skjønner. Sambo her fikk ikkenoe sex fra jeg tok testen (4 uker på vei) til jeg var 5 mnd på vei. Da hadde jeg null lyst, men nå som lysten er her er det så kjedelig at bekkenløsninga skal stoppe det...

Min sambo har vel slitt litt da vi er i et ganske nytt forhold, men han har forstått og ikke klaget.

Mente ikke at du hadde sex med han fordi du syntes synd på han, beklager om eg ikkje forklarte meg godt nok :)

Meinte at viss min sambo "godtok" at eg ikkje ville ha sex pga fraværende sexlyst, så må din sambo synes det er ok at du ikkje vil pga smerter :)

Han har tydeligvis holdt ut 5 mnd tidligere, så han holder vel ut dei to siste om du bestemmer deg for det pga smertene.

MÅ jo ikke penetrere for å ha sex, mye annet dere kan gjøre... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...