*vil ha spire i magen* Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 er nå i dag på stimulerings dag 10.gyn sa jeg hadde mange fine egg men at dem var for små...alt for små...skulle egentlig i dag ha avgjort for når eggløsnings sprøyta skulle settes...men den gan ei skal gå videre på samme medisin til fredag,å om det ikke har skjedd store forandringer til da vil hele forsøke bli brutt.buhu.hvorfor vil ikke eggene mine vokse?? så nå er det bare å krysse fingrene for at dem vokser i rekordfart til fredag. men det jeg har glemt å spurt om er jo at jeg hadde jo mensen fram til lørdag.så det er jo bare 2 dager siden siste blødnings dag.til vanlig så ligger jeg på rundt 17 dager fra første dag av mensen til el!!!kan det ha noe samenheng.at eggene har hatt for kort tid fra mensstopp!!!!hmm lurer fælt...håper at noen har noe å tilføye hær!!!
Sissel L. Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg har hatt fire forsøk og er i gang med det femte. De fire første forsøkene har vi hatt på Rikshospitalet. Alle gangene har jeg hatt kontroll på dag 10, og alle gangen har jeg fått beskjed om å øke dosen da eggposenen ikke har vært store nok. Nå er vi i gang hos Hausken i Haugesund, og han har satt meg på både Menopur og Puregon (nesten dobbel dose av hva jeg fikk på RH), da han mener at det er viktig at eggposene ikke bruker for lang tid på å vokse. Vi får krysse fingrene for at eggene dine har vokst til fredag, og at dere blir gravide på dette forsøket Hvis ikke - så bør du sikkert ha større dose fra starten av neste forsøk! Nei, jeg tror ikke det med mensen skulle ha noe å si. Fra den dagen du begynner å sette sprøyter er det de hormonene som gjør at eggene utvikler seg. Men klinikkene sier jo at man skal ha fått mensen før man begynner med sprøytene.
*vil ha spire i magen* Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 takk for svar.skulle bare ønske de hadde vokst sei store å fine,men tviler egentlig.føler liksom at vi har møtt motgang før vi har begynt.det er lite morsomt. hvorfor må man vente til neste syklus for å starte på større dose.hvorfor ikke bare øke disse dagene fram til fredag for å se om det skjer noen forbedringer....?liker ikke al denne ventingen..men det er vel bare å finne seg i det,for slik blir det vel mye av fremover:( men håper nå da at det ender godt:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei vil ha spire i magen. Det er kiipt når det blir sånn, og alltid ekstra kiipt når et forsøk blir avbrutt. Men uansett bedre at det blir avbrutt om det ikke blir optimalt om du skjønner.For da blir det ikke gjeldende som et av dine 3 offentlige invilgede forsøk heller,men pengene du har brukt blir med i regnestykket ). Håper det beste for dere ! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå