Gå til innhold

Magesmerter i leverområdet...

Anbefalte innlegg

Ble så jeg til slutt dro innom legekontoret i dag. Har i de siste tre ukene hatt vondt oppe ved høyre side ved ribbeina på magen.. I helga ble det så ille at nattesøvnen ble påvirket og jeg klarer ikke å trekke pusten normalt uten at det er vondt.

Fikk henvisning til sv.skaps poloklinikken på sykehuset, og skal dit i morgen.. men er fremdeles bekymret. Noe som har opplevd noe lignende? Hørt om noe??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138372901-magesmerter-i-leveromr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vondt er det? Jeg har hatt 3 tilfeller med sinnsyke smerter i øvre høyre del av magen. Første gangen ble jeg mottatt på sykehuset av ei sur jordmor som sikkert ikke syns jeg hadde noe der å gjøre. Da fant de ingenting, og smertene gikk over av seg selv etter en stund. Noen dager etterpå kom det tilbake, var mye verre da, og ble da undersøkt på akutten. Da fant de gallestein. Hatt et anfall til og, kom inn på sykehuset og fikk sterke smertestillende. Smertene er klemmende og konstante, øker hvis jeg puster dypt, og går også opp i ovre del av ryggen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...