Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vi hadde planer om å kun få to barn, men kjenner at jeg er veldig babysyk igjen. Har to nydelige barn på 5 år og snart 8 mnd. Kjenner det dirrer i eggstokkene etter flere barn. Nå har jeg veldig lyst på i hvertfall to til. Det er så koselig med barn.Savner å være gravid og alt det som skjer i svangerskapet. Jeg nevnte dette til noen venner og familie for en liten stund siden, men fikk bare høre at det måtte jo holde med to barn. Jeg måtte jo være fornøyd med de to jeg har. Jeg skulle vel ikke produsre hele verden alene. Selvfølgelig er jeg veldig glad i barna mine,men nå føler jeg at jeg ikke er helt ferdig med å få flere barn. Hva skal jeg gjøre? Vet dere ikke kan fortelle meg hva jeg skal gjøre, men nå er jeg så usikker. Ser det er mange her inne som har mange barn. Det må være så koselig å ha en stor søskenflokk. Det er så synd at folk skal være så negative til at noen velger å få mange barn.Hvorfor skal noen være så negative? Dette er vanskelig. Takk for at dere ville ta dere tid til å lese.
monkri mamma til 4 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 hei. vet akkurat åssen du har d. har d på en måte sånn selv. har tre barn og tar ut hormonspiralen i mårra, og tørr ikke å si d til noen. da begynner dem bare å si "herregud". dem er sikkert bare misunelig. ikke bry deg om hva de andre sier. gjør d du har lyst til. lykke til
venterpådeg:-) Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Venter nr 3 no. Med første var alle glade for at vi skulle ha baby- og var det også stort sett med nr 2, men når vi no ventar nr 3 har vi fått mange rare og skuffande tilbakemeldingar. Stort sett seier folk: "At dokke orkar!" "No må dokke slutte snart" "Dette må vel vere siste!"Og at vi er "tøffe" som velger å få barn nr 3. Kan dei ikkje heller seie "Gratulerer- så kjekt" No vert rett nok elste barnet 3,5 år når babyen kjem- så det er tett. Det var ikkje planlagt graviditet- men vi gledar oss likevel- og ynskjer dette barnet like velkomen som nr 1 og 2 Er ikkje sikker på om dette er siste. Det er kjekt med søsken- og kjekt med ungar. No skal ein hugse på at dei skal hjelpast opp og fram i livet- Kanskje vi ikkje kan gi dei gull, men mykje grøne skogar og haugar med kjærigheit skal dei få- alle tre! Lykke til med valet ditt! Ynskjer deg ein fruktbar haust- og ikkje bry deg om kva andre meinar. Dette skal vere rett for deg og mannen din- ikkje for familie og vennar!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg synes du skal tenke på hva dere vil, og hva som er best for din egen familie. Har selv kun en søster, og hun er 6 år eldre enn meg, så vi hadde aldri et tett forhold. Det er kun de siste år, etter at vi begge har blitt voksne, at vi har kommet nærmere hverandre. Da jeg var liten tenkte jeg av og til at det hadde vært morsomt med flere søsken, og da spesielt jevnaldrende. Når det er sagt, så tror jeg det er mange som er "negative" til at folk får en haug med unger fordi mange ikke tenker på at disse søte små tross alt blir store en dag. Jeg vet om flere som elsker babyer, men "glemmer" at de også blir tenåringer en dag.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hei.. Dersom du og din mann/ sambo også er klar for et barn til så sett igang. Ingen aandre som har noe med dette å gjøre.. Jeg følte ikke at jeg var ferdig med barn etter nr 2.. Nr 3 kommer nå i jan... Men hadde kanskje ville ventet litt.. Minsten din er jo bare 8 mnd... Men jeg hadde helt klart gått for en til så lenge jeg ikke hadde følt meg ferdig... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå