Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi bare to jentenavn igjen på listen,men det er så vanskelig! Så jeg spør dere,hvilket navn er finest av overnevnte?

Susanna har vi valgt pga av oppkalling av min oldemor,og fordi det er utrolig fint,enkelt å uttale hjemme og internasjonalt,og en litt "friskere"variant litt Susanne.

Vilma liker vi like godt,men det er jo på vei til å bli et poppisnavn...:-/

Tips og råd,takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg derimot liker Susanna best.. enkelt og greit fordi jeg ikke liker Vilma.. Greit nok med assosiasjoner, men får ikke Flintstone's ut av hodet, og ser bare for meg den figuren når jeg hører navnet vilma/wilma.. men... that's just me, stemmer for susanna jeg, som er et fiint navn:)

Skrevet

Jeg liker Vilma best... men det er jo koselig med oppkalling også, og Vilma er jo i ferd med å bli fryktelig pop...

Skrevet

Vilma er så fint! Jeg elsker det navnet. Tenker ikke på Flintstones, tenker på søte Wilma i Skjærgårdsdoktoren :) Enkelt-V er finest :)

Skrevet

Jeg personlig klarer ikke å like Vilma, så jeg ville gått dor Susanna. Dessuten er Susanna et sterkt og flott navn i hvilken som helst alder! =)

Skrevet

Susanna. Vilma blitt litt for "Flintstones" for meg

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt Susanna, det er mye finere enn Vilma.

Skrevet

Susanna! Forbinder det med Susannah Ibsen, som var en sterk kvinne :-) Vilma synes jeg blir litt kjerring...Ikke noe jeg kunne tenkt meg å hete selv i alle fall.

Skrevet

Haha, satt å nynnet på Flintstone før jeg var kommet halvveis i første setning. Tror min stemme også går til Susanna. Fint navn forøvrig.

Skrevet

liker Sussana best, og koselig med oppkalling da:-)

Skrevet

Susanna er finest. Vilma er kjerring + Flintstones.

Skrevet

Vilma er nyyyyyyydelig !!! Forbinder det ikke med Flintstones av den grunn at jeg så ikke så mye på det at det har festet seg så mye... da tenker jeg heller på Vilma i Skjærgårdsdoktoren....

Det er jo populært da og oppkalling er koselig. Tror jeg i dette tilfellet stemmer for Susanna selv om jeg liker Vilma bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...