nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 min gutt vil gjerne sove andre luren fra halv tre til halv 4-4. men føler at han da sover litt dårligere , våkner litt etter at han har lagt seg ( legger seg 19 00) bør jeg bare la han sove 30 min på den siste luren? Hva gjør dere ?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg ville ha justert litt på tiden ja! ser bare her på Emilie som straks er 5 mnd at hun ikke bør ha no særlig med soving etter kl 16 ihvertfall, for da kan det bli seeene kvelder!
Sistah*G07*J09* Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Vår lille på snart 11mnd, sover som regel på dagtid fra kl.0915 til kl.1130. å så igjen fra 1430 til kl.1530. Går helt fint her, men vet at visst han sover lengre enn til kl.16, så blir det vanskelig å legge han igjen kl.19. så vekker han som regel i halv fire tiden er jo bare å justere litt på lengden av luren
brooklyn Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Ser at barn er forskjellige ja..Her hadde storesjefen tre lurer frem til han var ett år, siste luren var fra 18-1830, og han var da i seng for natten 2030. da vi kuttet ned på siste luren hendte det at vi måtte VEKKE han når vi kom og hentet han i bhg kl 1630, uten at vi fikk trøbbel av den grunn.. Alle er forskjellige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå