Gå til innhold

Noen andre som vil dele sine syke drømmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drømt en del om babyen min i løpet av svangerskapet, og det kommer nok til å bli en del rare drømmer til..

Men jeg må bare fortelle om en helt merkelig drøm jeg hadde for noen uker siden....

Jeg var på hytta med samboern, svigermor og svigerinne. Våkna på morran, og ved frokostbordet kom nattens drøm tilbake til meg...

Jeg drømte nemlig at svangerskapet drøyde og drøyde, og det kom jo aldri noen unge. og det viste seg at det ikke kom til å komme noen heller, at det var noe merkelig som hadde skjedd.. men da var jeg så mentalt klar for å få en baby, og mange rundt meg hadde fått en, så jeg orket ikke tanken på å ikke ha en liten en som jeg kan gi all den kjærligheten jeg har bygd opp i løpet av graviditeten..

Så da gikk vi likeså godt til anskaffelse av en liten minigris.. Ja, en MINIGRIS, og den blei som en baby for meg.. den var dritstygg med svarte strie hår, men helt nyyyydelig for meg. jeg bærte den i armene mine, som en liten baby, og var KJEMPE påpasselig på å støtte opp nakken, nyfødte klarer ikke ikke dette selv.. Hadde kledd den i blondekyser og lignende baby-tøy..

Dette var heeeelt naturlig for meg, og jeg var dødsstolt! over minigrisen min... gikk rundt der sammen med mine venninner med baby, og vi diskuterte opplevelser og erfaringer...

Herremingud, jeg begynte å le ved frokostbordet da det gikk opp for meg hva jeg hadde drømt den natten.. flau som jeg var, måtte jeg jo fortelle hvorfor jeg plutselig satt å lo for meg selv.. pinlig drøm!

håper noen andre har hatt like rare drømmer som meg, og vil dele de her inne! dette kan bli en morsom tråd til slutt :-)

Drøm søtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drømt mye i det siste. Jeg har hatt noen sinnsykt rare drømmer før jeg ble gravid også, men etter jeg ble det, så har det blitt oftere.

Litt av forklaringen på drømmen kan være at jeg var hos mitt søskenbarn og hans samboer i går kveld. De har to katter, og begge kom noen turer og koste på fanget mitt. Vi spøkte med at jeg kanskje hadde en katt inni magen.

Så var det drømmen. Hukser ikke hele forløpet, men det var noe med at jeg hadde tre store egg jeg skulle knuse i ei bøtte. Hvorfor, aner jeg ikke. Jeg måtte være forsiktig, for det kunne være noe levende inne i eggene. De to første eggene var det ingenting i. I den siste var det en kattunge. Og som i drømmenes merklige verden, vart den kattungen plutselig voksen katt. Men den katten var samtidig min unge.

Det er mye rart man drømmer, og ofte henger ikke ting på greip i det hele tatt.

Skrevet

Ha-ha... Godt at det ikke bare er meg. Av og til så har jeg så mange drømmer på en natt at jeg nesten er sliten når jeg våkner. Har drømt ekstra mye på hytta....

En komisk var da jeg drømte at en kompis hadde jobbet som statue på kirkegården i to år. Han var grønnmalt og sto på en stein med et sverd i hånda. Han var innmari flink og ingen hadde avslørt at han var levende, jeg var den eneste som visste det. Plutselig gikk det opp for han at han hadde gått glipp av det meste av oppveksten til sine to små barn og en kveld gikk han hjem. Jeg måtte overta, fikk hjelp fra stesønnen min på 5 år til å male meg med fargekritter, men jeg var ikke like flink. Da samurai-vaktene gikk kveldsrunden sin, ble jeg avslørt og hjemsendt samme kveld.

Samme natt drømte jeg forresten at jeg var hvit-hai-fekter, men det er en annen historie...

Skrevet

herregud venter på januar09, holder på å le meg i hjel her nå!!!!

pass opp for samuraj-vaktene ute :-)

Skrevet

Jøsses! Som dokke drøymer!

Har også drømt mykje, men meir mareritt som ikkje omhandlar babyen. I natt drøymde eg at eit vennepar ville at minsteguten min skulle lære seg å overnatte vekke frå meg, og tok han med seg heim for å overnatte der. Eg drømte då at eg grein heile kvelden og natta. (det var ikkje marerittet mitt- men dei skal eg unngå å skrive her- for dette kan vere ein morosam tråd- ikkje ein tragisk tråd!)

Gledar meg til å lese fleire sinnsjuke draumar..

Skrevet

Så det er altså normalt å ha merkelige drømmer under svangerskapet?!?! Føler meg litt mer normal nå ja;)

Har ikke drømt så veldig mye om babyen, men har mange drømmer om min mor, de er alle forskjellige, men på en eller annen måte er mamma alltid en psykopat eller et menneske som jeg ikke kan ha barnet mitt rundt. et eksempel:

Mamma var sammen med en fra østerriket, før hun og denne mannen flyttet tok de med seg hundene mine fordi de trengte dem i en eller annen form for kriminell aktivitet. Da mamma, mannen og bikkjene mine kom til norge på besøk, tryglet og bad jeg om at de lot hundene være igjen da de dro. I løpet av oppholdet hadde en liten guttunge funnet ut hva mamma og denne mannen holdt på med og da mamma oppdaget dette ble hun rasende, hun var redd ungen skulle sladre og de havne i fengsel. Mamma samlet sammen diverse slagvåpen, dopet guttungen og bandt ham til sengen. Planen hennes var å slå han helseløs slik at han ville tie. Jeg likte ikke guttungen, men da jeg så at han begynte å vokne fra "dopet" og bare lå og ventet på å få juling gikk det opp for meg at dette var riv ruskende galt. Jeg tok guttungen under armen, heiv bikkjene i bilen og reiste så langt jeg kunne. Så var drømmen slutt....

Ekkelt å ha denne typen drømmer om sin egen mor, håper det bare er hormoner og at ikke disse drømmene er en slags advarsel..

Skrevet

herregud å mye rart folk drømmer, det er skikkelig moro syns jeg :-)

Skrevet

hmm...jeg har plagdes VELDIG med humøret og psyken siden begynnelsen, og drømmene blir da deretter! Jeg drømmer veldig ofte at jeg begår mange drap på meget brutale måter. syktsykt!! ...men godt å få ut aggresjon da... :D hehe

Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte pusekatten min. Han kom ut med bleie og hele pakka!

Jeg ble fullstendig knust, jeg hadde jo ønsket meg et barn.. jeg visste jo at sjangsen for at et menneske skulle komme ut var minimale, men det var utrolig skuffende at jeg skulle føde min egen katt og ikke en hane eller noe istedet.. Prøvde å gjemme katten i bilen til sjefen å påstå at jeg aldri hadde født noe og ville da ha en ny fødse...

Men det merkelige her var at jeg virkelig trodde det var sant da jeg våknet!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...