Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæreste dere.

Jeg har akkurat lest artikkelen i HENNE.

Jeg brukte faktisk 2 timer på artikkelen.

Måtte ha endel lese stopp , for å tørke tårene , for å gråte høyt , for å hente meg inn igjen.

Etterpå gransket jeg bildene , hvert eneste ett. Så alle detaljene , så alle utrykkene.

Jeg så den vakre gutten deres.

Som sitert i bladet : En engel.

Jesper er virkelig en engel. Så vakker , så skjør , så god.

Så uskyldig,så enkel men samtidig så avansert!

Jeg har ikke ord for fremtiden , ingenting jeg sier vil endre på noe.

Men jeg bøyer meg i støvet.

Jeg legger meg flat.

Jeg finnes ikke relgiøs , av noe slag , men noen kvelder ber jeg en bønn. For dattra mi, om fremtiden vår , om våre aller nærmeste.

Et ønske om at alt går bra.

Neste gang jeg ber en bønn er du, mannen din og jesper inkludert.

Jeg skal be om et Håp for dere.

Hadde det vært mulig skulle jeg tatt 50% av sykdommen på mine skuldre , for å hjelpe dere. For å hjelpe Jesper.

Det er dessverre ikke praktisk mulig .

Jeg ønsker dere all lykke fremover.

Jeg ønsker dere allt godt.

Jeg krysser alle mine fingre , å sender masse varme tanker .

Hold ut , dere er GODE foreldre , til en Vakker engel.

Mange varme klemmer og tanker fra meg.

En ekstra stor klem til Jesper fra lille jenta mi .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp igjen jeg ,,,

Skrevet

Fint skrevet! Har lyst til å slenge meg på denne...

Jeg har også lest artikkelen og har ikke ord. Kan bare si at jeg føler med dere. Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for fine ord kjære deg.

Det er godt å vite at artikkelen når frem, og setter dype spor.

Det er akkurat det vi ville. En helt ærlig historie om vårt kjærlighetsbarn.

Ingen solskinnshistorie, men heller ikke bare trist. En dønn ærlig og tøff historie om det som har blitt vårt liv.

Jeg er glad historien vår er blitt fortalt, og håper den også kan være til hjelp og kanskje støtte for andre som er i samme situasjon. Og at andre mennesker kanskje får noen nye perspektiv i livet. Hva er det som egentlig er viktig?

Tusen takk for lykkeønsker, de tar jeg med videre. Vi vet hva fremtiden til Jesper vil bringe, men ikke vår. Selv om livet vårt står ganske stille når han er her, så er det allikevel et ok liv. Et veldig trist og vanskelig ett, men vi har så mye kjærlighet til vår Jeppe.

Livet vårt kan ikke stå stille når han ikke er her, vi må fortsette å leve, selv om det blir forferdelig tungt. Han er det fineste og det kjæreste jeg har (mannen min også da), og når man vet at barnet man har kanskje ikke har mer enn noen få mnd igjen å leve, da må man i allefall ikke sette seg ned å sørge NÅ, men leve..

Dette ble langt, mange tanker... Så mange vanskelige tanker..

Jeg håper og håper og fortsetter å håpe at en evt. nestemann, om jeg engang får til å bli gravid igjen, vil være et friskt barn, som skal få vokse opp, der livet ikke står på vent, men vil bevege seg fremover hele tiden. I riktig retning..

Mitt største håp er å få oppleve det. Å være mamma til et barn som skal få vokse opp.

For Jesper finnes det dessverre ikke noe håp. Ingenting :-((

Det er umenneskelig, grusomt, trist og alt det som er negatvit på engang, men det er sånn det er. Sannheten er ofte vond. I allefall denne sannheten.

Fineste lille Jespersen min. Så glad i deg!!!!!!

Skrevet

Du er så sterk! Og så flink til å sette ord på det som må være en knallhard tilværelse. Håper for alt i verden at du blir gravid igjen, med ett friskt barn!! Det fortjener dere mer enn noen andre!

Tanker og håp sendes fra oss!

Skrevet

det var vanskelig å komme seg gjennom historien i Henne, måtte tørk tårene flere ganger..

syns det er veldig veldig tøft av dere å stå fram med historien deres!

tenker på dere ganske ofte, og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre, at det var noe som kunne gjøres i det hele tatt...

sender masse varme tanker deres vei, og håper for deres del at dere får et barn til, eller to, som får vokse opp sammen med to fantastiske foreldre.

Skrevet

henger meg på her.. har lest artikkelen og gråt og gråt.. synes det er så fattelig trist at en så nydelig liten gutt som ser helt frisk ut kan være så syk..

gutten min er også født i august 07 så de er omtrent like gamle. når jeg ser på han og tenker på det dere går igjennom fatter jeg ikke at dere holder ut.. dere er så sterke.. så omsorgsfulle og tøffe. nå triller tårene igjen..

jeg er heller ikke så kristen, men skal be for dere.. og lille jesper som er så utrolig skjønn.

håper dere får mange fine stunder også ikke bare triste.

lykke til, maange klemmer fra oss.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Signerer denne jeg også. Livet er skjørt og dyrebart...

Det var kanskje en mening med at Jesper kom til akkurat dere? De menneskene med så mye styrke og kjærlighet at de kan hjelpe ham gjennom det på aller beste måte?

Lykke, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...