Gå til innhold

Noen fra Trondheim med termin på september?

Engelise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere termin og hvordan er formen?:)

Har dere alt av utstyr klart?

Selv har jeg termin 15. september og jeg begynner å få panikk i denne utstyrsjungelen=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

er fra trondheim, men har ikke termin før i Januar jeg da.

Men siden jeg har fødd før kan jeg gi deg noen tips på denne utstyrs-jungelen ;)

på sykehuset anbefaler jeg deg å ha med ett sett med amme-bhåer.! å masse ammeinnlegg, det glemte jeg sist, så det var litt kjipt! hehe :D

man trenger egentlig ikke så mange babyplagg i str. 50 den første tiden, holder faktisk med 6-10 bodyer, jeg trengte hvertfall ikke mer, så nå har jeg fullt av ubrukte klær i str.50, men det får jeg bruke til neste gang nå da ^^, men alt kommer til å gå bra, med alt utstyr du trenger, bare ta det litt etter litt og ikke stress, for da kan det hend at du glemmer noe av hva du trenger, hehe :)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg har kommet så langt som til å lage en liste over hva jeg trenger, nå er det bare å få det i hus.. Ikke bare, bare det heller..

Skrevet

hehe, lister er smart. burde tenkt på det sist jeg også :)

hvorfor er ikke det lett forresten? *nysgjerrig*

har du ikke bil eller noe sånnt? :)

Skrevet

Bil har jeg heller ikke og Team Trafikk kan bare dra til et sted langt under jordens overflate.

Hvor får man tak i alt f.eks?

Dessuten så er jeg utrolig treig til å få ut fingeren. Har ikke liksom ikke tid til å dra på handel. Sambo jobber på dagtid og jeg på kveldstid, blir litt kræsj. Er avhengig av han som har bil,,

Skrevet

Hehe, ok. forstår, da kan det lett bli krøll ja :)

helgene er kanskje et alternativ visst dere ikke jobber da?

Skrevet

Jobber litt på helg også jeg da.. Også kommer vi egentlig fra et sted omtrent 13 mil unna Trondheim så vi reiser ofte hjem dit i helgene..

Skrevet

Da fårstår jeg deg godt i din situasjon, blir mye stress til deg tydligvis, bra du har krav på permisjon!! :D

Ønsker lykke til, å gratulerer som kommende mor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...