Gå til innhold

Litt sent, men gutten min kom 27.juni:-)

Emilia og lille Oliver:-)

Anbefalte innlegg

Det største jeg har opplevd:-))

Jeg ble satt igang 26.Juni, 4 dager før termin, hadde 1 cm åpning og var moden. Fikk første modningspille kl 10, og riene begynte ca halv 4. De var ikke veldig vonde så fikk ny pille kl. 16 og da haglet riene på. Fikk nesten ikke pauser og de var ufattelig vonde. Kom meg inn på fødestua etter et par timer men hadde fremdeles ikke åpnet meg noe mer. Lystgassen ble min meget gode venn:-) Timene gikk men det gikk ikke fremover, de tok vannet og satt epidural da jeg hadde fått 3 cm åpning, tror det var ca i 2 tiden på natten. Riene ble enda verre, epiduralen var satt feil, så den hadde ikke noen effekt. Jeg hadde ingen krefter igjen og tyglet om ks. Den ene rien avløste den andre, hadde ingen pauser så fikk ikke hentet meg inn igjen. Endelig kom legen og det ble besluttet at det skulle bli ks. Jeg ble trillet opp på oprasjonsstuen, den turen var grusom! Mannen fikk ikke bli med inn for det var ikke plass. Fikk heldigvis spinalbedøvelse, glad jeg slapp narkose. Gutten min var ute kl 04.37:-) Jeg sovnet litt av utmattelse mens de tok ks`et men våknet av skrikene til Oliver da han ble løftet ut av magen:-) Fikk se han litt før de tok han ut til pappaen. Han var 4100g og 51 cm lang. Var en tøff opplevelse men virkelig verdt alle smertene:-))) Heldigvis kom jeg meg fort etter ks`et.

Nå er han allerede blitt 5 1\2 uke og vi koser oss masse. Han er kjempesnill og selvsagt verdens nydeligste lille gutt! Jeg kan fremdeles ikke helt fatte at vi er blitt foreldre, det vi strevet så lenge for og som vi noen ganger trodde vi aldri skulle få oppleve . Det har overgått alle mine forventninger og jeg elsker virkelig min nye tilværelse selv om alt er blitt snudd fullstendlig på hodet:-) Jeg er bare så utrolig takknemlig.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...