Gå til innhold

Erfaring med Carena double swing..? Samme som skravle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på den pga hjul uten luft...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter! Lurer også på denne. Har selv Emmaljunga vogn uten luft og det funket veldig bra. Men det jeg tenker på er at "fotbrettet" ikke kan justeres, (hvis jeg ikke har misforstått)? Syns det var vanskelig nok å velge vanlig vogn, dette er jo mye verre...

Skrevet

Var og så på og prøvde denne vogna i butikken men syntes den så billig ut (det er den jo også :-) , dårlig kvalitet, skranglete og lite solid... Vi endte opp med å kjøpe en teutonia team fra Tyskland til 5000,- inkl hardbag, tror det var et mye bedre kjøp. Er i alle fall superfornøyd med denne!

Skrevet

Dytt! Kom igjen:-) Noen med erfaringer? Er den kort i ryggen?

Veldig fin pris på Babyshop nå, tror jeg skal gå for den.

Til 2åring og liten baby.

Skrevet

Er det den med krommede felger? Kommer nok til å ruste desverre. Ser grei ut men du kommer ikke til å få mye for den ved videresalg om den har rust og dessuten falmet trekk. Det har min gjort allerede etter tre måneder. Hadde jeg kjøpt en av bedre kvalitet hadde jeg kunnet selge den videre. Har du råd til å kjøpe en litt dyrere vogn hadde jeg gjort det, tror du tjener på det i lengden. Men vogna er absolutt grei å trille i byen og på asfaltveier.

Skrevet

Tror ikke denne har crommede felger. Og for falming bør man impregnere trekkene 2 ganger pr år. D hjelper veldig.

Skrevet

Jeg prøvde min 3 åring og 1 åring i denne vognen og det gikk helt supert.

Skrevet

dytter!

Så på den vogna på butikk i går.så igrunnen flott ut.Der kostet den 3999,-, men er jo å få for 1999,- på babyshop.Men jeg lurer litt ang regntrekk og myggnett til den.Glemte å spørre i butikken selvfølgelig...

Ville for vår del blitt brukt itl 2 åring og nyfødt.Bare kjøpt en softbag til minsten.

Kom gjerne med råd noen som vet noe mer om vogna;);)

Skrevet

Det er en billig vogn, og man får omtrent det man betaler for den. Syns den virket "billig", så ikke noe for vårt brukt. Hadde muligens vurdert den om jeg var avhengig av at den skullle være billigest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...