Magstar Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 I går på hjemreisen fra ferien begynte jeg å blø og hadde smerter i magen. Så jeg dro rett på legevakten (med koffert og vesker) , de sendte meg på Ullevål. Fosteret mitt er dødt, sluttet å utvikle seg i uke 8. Jeg som var så glad og virkelig gledet meg over voksende mage. Nå prøver jeg å tenke fremover.... ikke lett.
Lacey*har fått erta Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Huff så leit! Jeg vet hvordan du har det, og det er jammen ikke lett. Stor trøsteklem!
lubbeline Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 NEi NEI NEI...var jo ikke slik det skulle være, håper du har noen rundt deg du kan snakke med, ta vare på deg selv!
Mimsan Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så utrolig trist å høre. Masse trøstklemmer til deg!!!
liesje Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 nei så leit å høre, jeg haddevirkelig gledet meg med deg. Ta tid til å fordøye dette og så håper jeg du ikke gir opp.
Magstar Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 Var på Ullevål i dag for en utskraping. Men siden jeg vært til behandling på klinikk i utlandet så måtte jeg ta noen tester. Måtte gå med munnbind (heter det det? ) i tilfelle smittefare. Må vente til fredag før jeg kan ta utskrapingen. Ligger hjemme med smerter og blør... prøver tenke fremover, men det er ikke lett nå. Heldigvis har jeg venner og familie som støtter og passer på meg.
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 uff. stakkars deg. vet hvor vondt det er å oppleve dette. mistet tvillinger da jeg var i uke 8, den første gangen jeg var gravid. er ikke noe man kan si som trøster... sender deg en kjempestor trøsteklem
angelica-s Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Off og off...så trist å høre. Masse trøsteklemmer til deg fra meg
satser & vesla Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Så trist å høre Magstar, jeg føler med deg. Har selv mistet i uke 8+2, vet hvor vondt det er. Trøsteklem
Chaiemae Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Så utrolig leit dette var å lese Magstar. Ta godt vare på deg selv. Klem fra meg
Oh'rly Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Dette var triste nyheter... Ta vare på deg selv og ta deg tid til å sørge. Trøsteklem fra meg
Storkfrøken69 Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Nei, nei, nei nå ble jeg utrolig lei meg! Shit!!!! Jeg mistet og i uke 8 og tror jeg vet litt om hvordan du har det nå. Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig å tenke fremover. Kanskje du ikke trenger det akkurat nå?! Det er lov å grave seg litt ned først. Men, jeg vet av erfaring at fighteren i deg kommer tilbake om ikke alt for lenge ) Og hvis ikke må du la oss hjelpe deg på vei. Jeg håper inderlig du får lyst til å bli ed på singeltreffet i slutten av august. Jeg skjønner at det ikke virker veldig fristende akkurat nå, men jeg tror det kan være både lurt og veldig hyggelig. Jeg snakker igjen av erfaring ) God og varm klem til deg fra meg!
Tjorven1 Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Nei!!!! Det skulle jo ikke skje.. pokker heller! Jeg mistet jo også selv i uke 8 (og i 5) men vi skal ikke gi opp for det! Dette skal vi klare!!! Når man bikker 35 år (vet du er litt yngre) er det bare 12 % av eggene ca som er perfekte - neste gang - skal vi begge legge gullegget, ikke sant!!? Huff.. nei gråt ut - det er lov det, og ja det er fryktelig urettferdig! Kejme stoooor trøste klem fra meg...
ElleL Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Dette var trist lesing. Håper du klarer å tenke fremover og at du vet at du har mange her inne som heier på deg. Klem fra
Deneb Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Så trist at det skulle skje! De sier at man blir fortere/lettere gravid igjen etter en slik runde - håper det gjelder deg også.
Magstar Skrevet 5. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2008 Takk for fine og trøstende ord. Det hjelper faktisk litt : ) Jeg har vært i kontakt med klinikken i finland og tror jeg går igang igjen ved neste mens. Er tøfft med den evige ventingen som følger denne prosessen.
Poten Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Uff, føler med deg, men stå på det går nok bra til slutt! Trøsteklemmer herifra også.
Storkmor? Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 Så utrolig leit dette var å høre! Jeg tenker på deg og håper du kommer raskt i gang med neste forsøk. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå