Vårgutten-08 <3 Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hvordan gjør man det? Etter at jeg har pumpet meg, hvordan går jeg frem?? Sikkert et idiotisk spm, men.. Det får gå
Zitro Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Du kan ha fryste isbiter av mm i fryseren også tar du bare opp så mange biter du trenger til den porsjonen du skal lage... Ellers du kan gjøre som jeg gjorde en liten periode og det var å så og klemme melk ut av puppen når hu skulle spise. Var tungvindt men funka greit også pga jeg hadde mye melk så det kom lett. Hold bare på slik når det var smaksprøver i starten da, såå jeg trengte jo ikke så mye melk.
Vårgutten-08 <3 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Ok, så du bare spruta melk i grøtbollen uten å varme den opp? Har også mye melk, og tenkte på det.. Er bare smaksprøver dette er snakk om og:) Den blir jo gitt med en gang..
Zitro Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jepp, bare spurta rett oppi bollen. Hvis den ble litt kald, så satte jeg bare skåla over litt varm damp, så fikk den fort fin spise temperatur igjen...
Gjest mphs Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Vær obs på at når du blander grøt med mm blir den tynnere etter en stund. Dette er på grunn av enzymene i morsmelken. Men du skal ikke blande i mer pulver etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå