Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Når jeg spør han om å få en kos eller nuss bøyer han seg mot meg og klemmer meg mens han lager koselyd.. Mmm,sier han Det er så koselig... Han er veldig kosete, men det er vel ikke noe rart når han har en mamma som går å koser og nusser på han hele tiden,he he... Han er 10 mnd Jeg er så glad i han, er så gøy å ha sånne små Måtte bare skryte litt av snuppen min jeg..
2søtesmåh Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Litt som min. Vi prøver å lære ham å si ulike ting, gjøre klappe kake osv, det eneste han viser tydelig at han skjønner er koooos ) Har "gitt kos på kommando" siden en ca 7mndr...Men også her driver mamme med "tvangskos" hele dagen:o) Også har han nylig funnet ut at oppmerksomhet er gøy, særlig hvis mange ser på,-men mamme/pappa må være nærmest da:o) Showr som en helt noen gang, og storler når vi ler av ham:o) De er gulla god når de er sånn ja, sukk...
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Ntåå.. så go da:) Han har også begynt å strekke armene høyt i været når jeg spør hvor stor han er.. da blir han så stolt:p Hehehe.. det er så gøy når de ler av at vi ler av dem:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå