Kvitrebekk Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vi skal ta bilder hos fotograf av jenta vår som er 6,5 mnd. En del av bildene blir jo selvfølgelig på skinn osv, men det hadde vært fint og hatt noe pynt til henne på andre bilder, f.eks. hårbøyle med sløye o.l. Jeg har også sett et bilde fra samme fotograf hvor det satt ei lita jente naken på skinn med rosa sommerfuglvinger og en liten rosa tryllestav. Resten av bildet er svart hvitt. Kjempenydelig! Men det er ting som foreldre har hatt med selv. Noen som vet hvor jeg kan få tak i litt morsomme ting å ha med på et par bilder? Gjerne på nett.
Kvitrebekk Skrevet 4. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2008 Dytter jeg. Ingen som har kjøpt noe slikt noe sted?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Mange fotografer som har diverse på studio som de bruker til fotografering. Englevinger Skinn Sinkbaljer Benk Gammel barneseng Bamser+++ Dette er ihvertfall noe av det tanten min har på fotostudioet sitt. Ellers kan det hende at fotografen dere skal til bruker photoshop, og kan legge til detaljer på bildene. Som feks. vinger, stjerner, +++ har noen bilder av Andreas hvor tanten min har lagt til "pynt" med photoshop, blir veldig kult. Ellers så får du kjøpt englevinger på Panduro, disse er av hvite fjær. Også har de vel sikkert noe på lekerbutikker, Toys r us, har sikkert bra utvalg, muligens Sprell også. www.sprell.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå