Gå til innhold

Dere med 6 mnd gammel baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når legges de for kvelden? Vi legger rundt halv sju-sju og hun vil opp rundt seks!! Har hørt at hvis de legges tidligere så sover de ofte lenger... Har prøvd å legge senere, men hun vil fortsatt opp kl seks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett rundt 20.00, men noen ganger holder hun det gåendes til kl 22 også... Men jeg ammer også ca 4 ganger hver natt, men morgen er ca mellom 06.30 - 07.30.

Skrevet

legger tulla kl sju hver dag her og. men har samme problem som deg.. så gode tips mottas med takk her og..

Skrevet

Seks-halv sju her.Våkner mellom sju og åtte,

Skrevet

Mellom halv sju og sju ca. (enkelte ganger før/senere), og da sover han til sju-åtte.

Skrevet

Kanskje vi skal prøve å legge litt før da... må legge til at jeg ammer fortsatt om natta jeg også. En gang melom elleve og tolv (før jeg legger meg) også en gang mellom to og tre. Har prøvd å gi litt pupp ved sekstiden for så å legge henne tilbake, men det funker ikke. Hun vil nesten ikke ha pupp da heller...

Skrevet

legger han åtte. da sover han til seks, får mat da og sover igjen til mellom syv og halv ni.

Skrevet

Legger mellom åtte og halv ni. Så sover hun til seks -syv tiden. Får mat og så, viss vi er heldige så sovner hun igjen, ellers prøver vi å draa det ut til ca åtte før vi står opp :-)

Hun sover vanligvis godt og lenge om dagen, 2 eller tre ganger.

Skrevet

Vi har faktisk et problem med soving på dagen også. Hun sover en litt lang lur og to veldig korte. Tror hun får litt lite søvn, for hun surver og gnir seg i øynene endel i løpet av dagen...

Skrevet

Lukas på 7 mnd har lagt seg sånn ca 19.00-19.30 siden han var fire mnd eller noe. Han våkner sånn ca halv seks etter luren sin han også, så det passer veldig fint :)

Skrevet

Å ja, på morran ja :P Hehe :P Tok ikke den jeg...

Skrevet

min sønn legger seg rundt 19, sover til mellom 07-09 får pupp og sover en til to timer til...

Skrevet

Det hørtes da veldig deilig ut! Heldiggris ;)

Skrevet

Her sovner snuppa kl 21.00 om kvelden. Ammer henne 3 ganger om natta, og står opp som regel 07.30. Hun har 3 eller 4 lurer på dagen- alt fra en halv time til 1 time pr. gang.

Hun gnir seg mye i øynene, og sutrer en del på dagen, så ser ut som om hun er trøtt ja. Har prøvd å legge henne tidligere, men da våkner hun alltid etter 1 time og er lyyys våken:)

Skrevet

Ca 20-20.30. Sover til 07-08 tiden.

Hun sover lite på dagen, 10-45 min av gangen x 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...