Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vanskelig å forstå bruken?? Jeg hadde en abort for et par mnd siden og siden har systemet mitt vært litt i ubalanse så kjenner ikke helt igjen min syklus nå...noen råd?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Fungerte veldig bra for oss. Full klaff etter to runder, altså to mnd.. Koster ikke stort på billigtester.no/com.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Ikke vanskelig å forstå bruken, jeg var storforbruker av eggløsningstester i to år før jeg ble gravid Bare å tisse på en pinne og lese av resultatet (positivt eller negativt). De slo alltid ut på dag 12 eller 13 i syklusen min, men akk.. tok likevel vinter og vår før jeg ble gravid. Men kan jo ikke skylde på testene for det da
tvilling73, 05/07 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Ville også følgt linken om billigtester. Vi prøvde ti mnd uten resultat, var å kjøpte digitale tester og etter 2 mnd satt skuddet. På 1 årsdagen til snuppa var vi igjen gravide, ved 1. forsøk med eggløsningstest. Genialt.. he he he
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Har også god erfaring. Hadde opplevd MA sent i svangerskapet og var veldig oppsatt på å bli gravid igjen, men vi trengte først litt pause. Men brukte så eggløsningstest og ble gravid,nå er gullet 9 mnd. Jeg måtte teste to ganger pr. Dag, da jeg fikk utslag var det på ettermiddagen,mens morgentesten hadde vært negativ. Lurt å følge med på andre tegn også,husker det var en bra side www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå