Gå til innhold

Eggløsningstest - noen som har lykkes med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å forstå bruken?? Jeg hadde en abort for et par mnd siden og siden har systemet mitt vært litt i ubalanse så kjenner ikke helt igjen min syklus nå...noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerte veldig bra for oss. Full klaff etter to runder, altså to mnd..

Koster ikke stort på billigtester.no/com.

Skrevet

Ikke vanskelig å forstå bruken, jeg var storforbruker av eggløsningstester i to år før jeg ble gravid :) Bare å tisse på en pinne og lese av resultatet (positivt eller negativt). De slo alltid ut på dag 12 eller 13 i syklusen min, men akk.. tok likevel vinter og vår før jeg ble gravid. Men kan jo ikke skylde på testene for det da :)

Skrevet

Ville også følgt linken om billigtester. Vi prøvde ti mnd uten resultat, var å kjøpte digitale tester og etter 2 mnd satt skuddet. På 1 årsdagen til snuppa var vi igjen gravide, ved 1. forsøk med eggløsningstest. Genialt.. he he he

Skrevet

Har også god erfaring. Hadde opplevd MA sent i svangerskapet og var veldig oppsatt på å bli gravid igjen, men vi trengte først litt pause. Men brukte så eggløsningstest og ble gravid,nå er gullet 9 mnd.

Jeg måtte teste to ganger pr. Dag, da jeg fikk utslag var det på ettermiddagen,mens morgentesten hadde vært negativ. Lurt å følge med på andre tegn også,husker det var en bra side www.pernille.info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...