Gå til innhold

Sko i bhg, noen som hvet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten skal begynne i bhg til uka, hun er 10 mnd og kan ikke gå enda. Hva slags sko skal hun ha. Vet at de ikke skal ha sko når de ikke går, men kan jo ikke sitte ute i all slags vær i sokkelesten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dem skal ha vanlige sko fordet, pga hun krabber kanskje og da er det greit med sko. Hos oss skal ihvertfall alle ha sko, og helst ikke disse "skoposene". Dem faller fort av når unga krabber.

Skrevet

i barnehagen jeg jobbet kunne foreldrene selv bestemme om barna skulle ha sko eller poser. Jenta mi begynner også i barnehagen nå akkurat fylt ti mnd, hun kryper og går ikke enda, jeg føler ikke for å ha på henne sko da? Føttene er så myke enda synes jeg, vil ikke presse på henne harde sko...

Skrevet

Vi kjøpte støvler til ham. Han var 10 mnd og kunne ikke gå. De var utrolig myke i gummien og han krøp rundt med dem på.

Skrevet

Vi har kjøpt slike "myke sko". Nesten som store sokker, bare at de er til å ha på seg ute. Det de fleste i barnehagen jeg jobber i har brukt det hvis de ikke har begynt å gå enda :) Så det kjøpte vi på Exit i dag ;)

Skrevet

Vi har kjøpt stonz til vår lille på snart 11mnd. Kjøpte de på lotusbarn.no

Har også kjøpt ett par støvler :)

Skrevet

Stonz! www.stonz.ca

Skrevet

Vi bruker også stonz.. Er dem han bruker mest nå også etter han begynte å gå.. Krabber jo endel fortsatt, med sko blir han bare sittende fast:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...