Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg har en nesten ny Bugaboo camelon jeg gjerne vil selge, den er ny fra starten av juni ( 08) og pent og lite brukt. Fargen er sand, med sort, og rosa kalæsje. og i tillegg har jeg også en sort bag del. Grunnen til at jeg vil selge er at jeg nå flytter ut av storbyen og ønsker meg en litt mer skogsvennlig vogn:) Hvilken pris kan jeg legge den ut for? (er jo så mange som krever nesten full pris selvom vognen er brukt leenge,det vil ikke jeg) Noen intereserte?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 hi har en ny OTH sønnen vil ikke sitte i den ønsker du å bytte den har kjøpt i mai men ikke brukt
engletrollet Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Om du vil selge (raskt), ville jeg lagt meg litt under 6000 i alle fall. 5800 kanskje? Da blir det 6000 med frakt. Noe mer så tror jeg mange heller kjøper ny. Man skal jo gjerne finne en kjøper som vil ha akkurat din fargekombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Hvilken farge er det på OTH da? og hvor bor du? vi bor i oslo, tenker ang frakt osv. Hva er prisen på ny OTH? vi kan snakkes videre på mail? [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå