Gå til innhold

Noen som vet hvor man får kjøpt madrass til vugge, må være i spesialmål og ikke så dyrt (Oslo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt snakk om Jysk, at de skjærer ut det målet man trenger. Men, har fått med meg at det ikke det gjelder alle Jysk-butikkene.

Noen som vet om steder i Oslo hvor de skjærer ut madrasser for deg og som ikke koster all verden. Vet jo ikke om vi får brukt vugga så mye heller.

Fortsetter under...

Skrevet

hmmm det er en butikk litt nedenfor Carl Berner som gjør sånt....husker ikke helt hva den heter men kan forklare hvor den er om du er litt kjent i området?

Rett nedenfor Carl Berner krysset (mot byen) så er det en bensinstasjon på hjørnet (ligger liksom litt under en bygning der hehe).

Inn den gata og litt borti veien der på venstre side ligger det en madrass forretning som skjærer ut ønskede mål for deg :-)

Skal prøve å huske hva de heter....men ikke lett med en non stick teflonhjerne som jeg har fått tildelt :-)

Skrevet

Takk, vet hvor ca. det er, Samsyn : )

Orker ikke bestille, hun blir født med ks i morgen så må få ordnet det i dag : )

Skrevet

eller så var det denne:

http://www.skumplastsenteret.no/

Uansett i samme gata :-) Mener det var skumplastsenteret jeg var og fikk en ok madrass til vugga :-)

Kom bare med målene og så kutta de den til mens jeg ventet, enkelt og greit :-)

Annonse

Skrevet

Vår er fra Fru Lyng men der er det vel litt dyrt, fikk i gave så vet ikke. Ellers kan du skjære til madrassene fra Jysk selv, det gjorde vi. Ikke vanskelig med tapetkniv og målebånd. tror den madrassen kostet 500kr. Nå har de vel salg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...