Gå til innhold

BF... HUFF

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

BF og jeg er så kalte venner. Jeg torturerer meg selv med å være snill og blid i hans nærvær. Vi har intet å snakke om. Han vil ikke være sammen med meg. Sluttet å ha sex med meg den dagen jeg ble gravid. Men sier han liker å være med meg. Han spør aldri etter babyen og vil overhode ikke ha samvær med denne etter fødselen. Jeg er 8 måneder på vei. Hvordan skal jeg klare å ikke komme hver gang han vil ha en venn. Hvordan skal jeg la være å prøve såååå hardt for å gjøre allt bra mellom oss når det siste han vil ha generellt er en partner og meg spesiellt. Vet han har brukt callgirls i denne tiden. Selv om jeg selvfølgelig ikke kan si noe på dette, blir jeg så trist. Hvor var dømme kraften min.. hvor er dømme kraften min? Vi har var sammen i 2 år før dette hendte.

Fortsetter under...

Sukk, det der minner meg litt om meg selv og bf, selv om det ikke var helt det samme...:S

Når skal mannfolka skjønne at de ikke kan få i pose og sekk...

I mitt tilfelle var det slik at han ville bo sammen med meg og gutten vår, men ikke være kjæresten min. På den måten kunne han jo gjøre akkurat som han ville...jeg hadde absolutt ingenting jeg skulle ha sagt. Utrolig nok fant jeg meg i det,...?? huffameg.

Bare tenk som så at han oppfører seg egoistisk, og at han ikke oppfører seg som en bra venn. det der er vanskelig når det er følelser med i bildet, ( I know, er i ei klemme selv for tiden. )Det finnes menn der ute som faktisk ønsker seg både deg OG barnet ditt, så ikke somle bort tiden på en som ikke fortjener det. Lykke til kjære deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...