Gå til innhold

Halvdan Sivertsen - Bruremarsj fra Lødingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker den i bryllupet?

Syns den er så fin å høre på, og koslig tekst! Lurer på å bruke den i bryllupet på en eller annen måte...

Men i teksten er det "Først sa du nei, så sa du ja, så sa du kjæresten min..", og den synges fra "han".

Dette passer ikke helt på oss da... Da vi ble sammen så var det bare pang! og ikke noe tvil fra noens side. Han fridde heller aldri til meg. Vi ble bare enig om å gifte oss (etter litt mas/hint fra meg..)

Kan vel bruke den for det vel?

Vet ikke helt når/hvor/hvordan vi evt. skal bruke den... Forslag?

Hvis noen nå ikke vet hvilken sang dette er og vil laste den ned, så ikke bruk limewire.. den jeg lasta ned der var bare spam som ikke virka. Fant den på piratebay...

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal ha den som inngangsmarsj, men uten tekst selvsagt. Organisten kunne den ikke så vi måtte skaffe noter fra www.musikk-huset.no

Skrevet

Vi hadde den også som inngangsmarsj, nydelig!!

Men da, igjen, selvfølgelig uten tekst. Jeg syntes heller ikke at teksten passet. Kan du omskrive den litt, hvis du skal få noen til å synge den?

Skrevet

noen steder man kan laste den ned og høre den?

Skrevet

Vet ikke hvor du kan laste den ned. Finnes sikkert et sted, men jeg er sinnsykt dårlig på det der.

Du får helt sikkert organisten i kirken til å spille den for deg, men du har kanskje lyst til å høre den flere ganger enn to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...