Gå til innhold

Mulig gravid

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tatt test enda, men kjenner jo igjen tegnene fra sist. Har en på 2,5 år fra før. Er snart 45, og tanken på abort gjør meg egentlig kvalm. Men så er det tanken på om det kan være noe galt(kromosomfeil) med fosteret, hva da med den jeg har fra før. Den nye vil jo kreve mer. Blir snart gal av disse tankene. Jeg bryr meg ikke om aldern min, for jeg er frisk, og føler meg ikke gammel;)

Så godt å se flere som er i 40 åra og venter barn.

Fortsetter under...

Start med å ta en test, det er jo slik at når man kommer i vår alder (er selv 44), kan kroppen "spille deg ett puss", noen ganger.

Viser testen at du har rett i dine antagelser, må du bare ta ting derfra. Virker som du ikke er helt borte for å få en til, så da er det vel kun en ting å gjøre. Gå til legen ganske raskt, og be om å få de prøvene/testene som skal til for å få klarhet i om barnet er friskt. Skulle det vise seg at det ikke er friskt, må du sette deg ned sammen med lege/mann og ta en vurdering av hvor alvorlig tilstanden er. Det er utrolig hva man kan klare, hvis man ønsker en ting sterkt nok. I tillegg synes jeg det er viktig å vurdere om: "Barnet har livskvalitet".

Dette går nok helt sikkert veldig bra, lykke til videre!

Hilsen

En som gjerne skulle vært i dine sko

Hei. Jeg tenker det samme som deg. Jeg tror ikke jeg vil ta noen test. Har tenkt i hele natt på dette. Skal få kjøpt en test for å se om jeg er gravid snart. Men må si jeg virkelig håper på å være det nå:)

Er jeg det så fortsetter jeg på forumet og dere skal få høre hvordan det går.

Takk for svar, så lenge.

Klem fra mulig mamma til våren:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...