Gå til innhold

Når begynner barnet med pute egentlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt en tynn pute hele veien, men den ligger under saueskinnet.

Gjest bissen
Skrevet

Jentene kom 11 uker for tidlig, de begynte med pute da de flyttet over i seng på intensiven. Fysioterapeuten der anbefalte å starte så tidlig. Men det er så forskjellig fra sted til sted hva de anbefaler.

Skrevet

Vi har begynt med pute nå og snuppa er 13 mnd. Hun begynte å legge hodet oppå bamsene sine så vi tenkte det kanskje var på tide med pute. ;-)

Skrevet

De anbefaler å begynne med pute med en gang nå, så det gjorde vi. Gikk over til juniorpute da de var 1 år.

Skrevet

hmm... min bruker ikke pute- han er 18 mnd

Skrevet

Brukt pute hele veien, da han var ca. 1.5 år stjal han min pute, så jeg kjøpte da juniorpute til han.

Skrevet

begynte med son tynn baby pute helt fra starten, nå e hun 11mnd å har fått en litt større en, like tynn men lengre, siden hun alltid vrir seg slik at hun lander utenfor pute..

Skrevet

Han har alltid brukt babypute, men hos mormor har han juniorpute. Virker nesten som han sover roligere med juniorputa, blir liksom liggende oppå den lengre, mens med babyputa virrer han rundt hele - HELE - senga.

Skrevet

har brukt pute siden han kom til verden vi...:)

Skrevet

Begynte med pute da han var 11-12 mnd. Han brukte dyna som pute og ble kald på resten av kroppen :)

Han bruker en stor myk dunpute. Babyputa "virka" ikke :)

Skrevet

Mini på 21 mndr. har ikke pute enda.

Skrevet

Vi begynte vel med pute (dvs ei sammenrulla dyne) når hun var ca 8 mnd, hun viste tegn på å like seg oppi der :)

Nå har hun en juniorpute. Er 14 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...