Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Pumper av og til, men får ut ganske lite syns jeg. Men gutten legger på seg fint og er fornøyd hele tiden, så kanskje jeg har fet melk.. Uansett, jeg bare lurer på hvor mye dere pumper ut og gir pr. måltid? Pappan pleier nemlig å gi han nattmåltidet som jeg pumper ut i løpet av dagen og fra kvelden før. Gir han så mye han vil ha og det varierer veldig mye - sikkert også avhengig av hvor mye han ellers har drukket på dagen og forje måltid, men nå er jeg litt nysgjerrig på hvor mye dere gir? Og intervall mellom måltidene?
~sjiraff~ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Husk at man sjeldent klarer å pumpe ut like mye som babyen spiser. Jeg har opplevd å ikke få ut mer enn dråper, men babyen har allikevel spist seg fornøyd rett etterpå.. Ellers er det vanskelig å vite hvor mye de vil ha. Synes det varierer veldig. Hadde barnevakt som la ham da han var 4 mnd. Da drakk han over 200 ml før han var fornøyd. Noen dager i forveien var han fornøyd med 70 ml. Så det er noek veldig variabelt og avhengig av hvor mye de har spist i løpet av dagen.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Gjennomsnittlig spiser hun 160 ml ca 8, 11, 14, 17, 19/20. Og så et puppemåltid om natta ca kl 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå