Gå til innhold

Veldig plaget med kviser og uren hud. Andre som har hatt det slik, og hvilket kjønn fikk dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en jente og har ikke hatt uren hud i det hele tatt denne gangen.

Har to gutter og med begge guttene var jeg VELDIG plaget med uren hud. Min erfaring med meg selv og med mine veninner er at uren hud gir gutt, man får jo en del mer testosteron med gutter og det kan jo ofte føre til kviser (det sa jordmoren min da jeg ventet siste gutten!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt helt normal hud begge gangene, med en gutt og en jente :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde masse kviser sist jeg var gravid-da fikk jeg jente..hadde ikke det når jeg fikk gutt

Samme skjer nå,så tror det er jente:)

MAmma hadde masse kviser når hun ventet jenter å..så kansje dette går i familien?

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal i følge UL ha jente. Har ikke hadd kviser og uren hud. Aldri vært kvalm eller dårlig.

Skrevet

Masse kviser her og venter gutt...

Skrevet

jeg hadde super flott hud ( og jeg plages generelt med kviser) da jeg gikk gravid førstegangen og fikk en gutt, nå har jeg masse kviser men aner ikke hva det er...

• 2 uker senere...
Skrevet

Når jeg gikk med gutten min hadde jeg perfekt hud, ikke en kvise å se på hele sv.skapet :)

Denne gangen derimot ser jeg ikke ut!! Skikkelig pizza hehe... Er spent på hva det blir denne gangen, om det har noe å si med huden :)

Kan nevne at jeg til vanlig er plaget av uren hud men ikke i nærheten av så mye som nå.

• 1 måned senere...
Skrevet

Mye kviser da jeg ventet guttene (har to gutter), ingen kviser da jeg ventet jenta mi :)

Skrevet

Har var det mange forskjellige svar, noen sier jente og noen sier gutt. jeg hadde ingen kviser med gutten min og nå har jeg heller ingen kviser. Vet ikke hva det blir enda.

Vil heller ikke stole på det med ren/uren hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...