Gå til innhold

Veldig plaget med kviser og uren hud. Andre som har hatt det slik, og hvilket kjønn fikk dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

da jeg gikk med mitt første barn var jeg veldig plaget av kvser å fet hud.da fikk vi gutt. nå går jeg med barn nr. 2 å jeg føler meg ikke så mye plaget som sist gang, å jeg har mye mer syphtomer for graviditet denne gang en ved første gang, med tanke på kvalme o.l

Annonse

• 2 uker senere...

huff ja, jeg ser ikke ut jeg :S pizzatryne :S

kviser overalt betente og gule. bruker veldig bra hudprodukter da. har gjort det sia før jeg ble gravid, fordi jeg sliter m det fra før. tror det er egentlig derfor jeg er blitt utsatt for det, fordi jeg sliter allerede m uren hud.

• 2 uker senere...

Var gravid me tvillinger.. begynte me små gravidkviser på brystene, så hele ryggen å litt i ansiktet... fikk to gutter'

å NÅ ER KVISENE STORE, SÅRE OG GRUSOMME! Noen råd for å få de bort? få de til å bli bedere/mindre?

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg fikk veldig fin hud sist jeg var gravid.Da var huden ganske kvisete før jeg ble gravid. Fikk jente da.

Denne gangen er huden ganske lik slik den vanligvis er, får litt kviser men ikke særlig mye. Den er ikke like fin som sist. I følge UL blir det jente denne gangen også

• 1 måned senere...

Så det er på grunn av graviditeten altså? Jeg som bare har spist sunt og drukket vann i det siste, fordi jeg trodde urenheten i huden kom av for masse usunt. Hvor lenge varer dette da? Går det over snart? Jeg er i 11 uke.. :)

• 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...