camz Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg har mellom brunt hår med god ettervekst etter lyse striper så var det en venninne av meg som anbefalte spray blond nå har jeg sprayet meg fire eller fem ganger på fire -fem dager og er oransje=( tror dere det blir lyst om jeg sprayer mer eller må jeg til frisøren? Har sprayet meg om morningen og dusjet av om ettermiddagen
storebror og junibaby=) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 huff,sånn spray blond er overhodet ikke bra for håret.... hvis man bruker det og senere går til frisøren for å feks bleke håret så kan en risikere at håret rett og slett ryker av.Er visst noe med den kjemiske prosessen... Frisøren min som fortalte dette,og det var ikke for å tjene penger på meg,da jeg verken farger eller bleker håret uansett...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har brukt spray og det har fungert veldig bra hos meg (kjenner ikke meg igjen i det hun under skriver) men jeg har blondt hår, så jeg får ei fin farge da. Min søster som mørkere i håret får sommerbleket hår av sprayen... men det kan vel også være forskjell på typer spray. Skal sies at den sprayen vi bruker har vi ikke kjøpt i norge... Kjøte engang her og den likte jeg ikke, men det er lenge siden nå.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 samme sjedde med meg i fjor...gikk til frisøren og fikk fikset på det!!
*Olivia* Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg vil anbefale deg å gå en tur til frisøren... Forsøkte den selv for flere år siden og resultatet ble ikke bra.... Du er altfor mørk i håret til å bli helt blond med den. Mange røde pigmenter i håret som denne sprayen ikke klarer "å ta knekken" på så derfor blir håret ditt oransje..
HelenFlores Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Ang sprayen vet jeg ikke, men for det gule vil jeg anbefale deg å prøve Define sin shampo med lilla pigmenter. Mitt hår blir gult hver gang jeg bleker det, men den shampoen fikser det på tre-fire vask:) Kanskje du kan spare litt penger på frisøren. Den koster rundt 90kr men er super drøy i bruk og absolut verdt det for meg i allefall:)
camz Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg har kjøpt schwarzkopf sin.... Huff får håpe frisøren klarer å fikse det da for nå er det skikkelig pisse gult og stygt=(
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 hehe- brukte spray-blond en gang på midten av 80-tallet og ble tvangsfarget mørk igjen av min mor... ikke å anbefale noen av delene !! Anbefaler frisør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå