Gå til innhold

Dere som er sykemeldt 100 prosent....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vondt i ryggen, og har vært 40% sykemeldt pga det. De siste to ukene har jeg rett og slett vært helt utmattet med et veldig lavt blodtrykk, så legen sykemeldte meg 100%. Skal tilbake imorgen, så får vi se hva som skjer, men jeg regner med å fortsette slik. tar det heller litt ekstra med ro enn å overarbeide meg. Svangerskapet skal tross alt vært ålreit også, og jeg synes vi fortjener å ha litt overskudd til andre ting enn jobben!

Annonse

Bekkenløsning her også! Vært sykemeldt siden uke 12. Litt før den tid også men jeg prøvde meg tilbake i jobb, men lyktes ikke. Jobber på sykehjem, og bekkenløsning er ikke akkurat gunstig der. :( Er drittlei av å være hjemme, når alle andre er på jobb og tjener penger.... Og skal fortsatt være sykemeldt frem til fødsel, + ett års permisjon. Ble lang ferie dette året ja.

er sykemeldt 100 % pga høyrisiko svangerskap. ble sm i uke 10 (17 nå) og skal være det helt ut. har høyt bt, protein i urin siden uke 7. skal begynne på blodtrykksmed. uke 18 og blodfortynnende. veldig dårlig og bekymret om dagen og skulle gjerne vært frisk og rask og jobbet i stedet for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...