Gå til innhold

Dere som er sykemeldt 100 prosent....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dere sykemeldt for? Er det bekkenløsning som er størst problem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyt BT her... men skal prøve å jobbe igjen nå,- aktiv SM. Har vært sykemeldt siden uke 12,- nå er jeg i uke 26.

Skrevet

Hyperemesis og all dritt som følger med (lav blodprosent, lavt blodtrykk, lave verdier i ALT egentlig) *blæh*

Skrevet

Sykmeldt siden uke 7 med hyperemesis. Jobbet 2 dager i uken siden juli. Utrolig hvor mye kroppen kan tape seg etter flere mnd med oppkast :(

Skrevet

Ryggproblemer, som ikke nødvendigvis har med svangerskapet å gjøre, men har også fått tendenser til bekkenløsning. Itillegg syk mann, med kreftbehandling...

Skrevet

Jeg har vondt i ryggen, og har vært 40% sykemeldt pga det. De siste to ukene har jeg rett og slett vært helt utmattet med et veldig lavt blodtrykk, så legen sykemeldte meg 100%. Skal tilbake imorgen, så får vi se hva som skjer, men jeg regner med å fortsette slik. tar det heller litt ekstra med ro enn å overarbeide meg. Svangerskapet skal tross alt vært ålreit også, og jeg synes vi fortjener å ha litt overskudd til andre ting enn jobben!

Skrevet

Ryggplager og bekkenløsning står det på sykemeldinga. Har også så lavt blodtrykk at jeg aldri hadde klart å jobbe uannsett. Ble sykemeldt i uke 18.

Skrevet

Bekkenløsning her også! Vært sykemeldt siden uke 12. Litt før den tid også men jeg prøvde meg tilbake i jobb, men lyktes ikke. Jobber på sykehjem, og bekkenløsning er ikke akkurat gunstig der. :( Er drittlei av å være hjemme, når alle andre er på jobb og tjener penger.... Og skal fortsatt være sykemeldt frem til fødsel, + ett års permisjon. Ble lang ferie dette året ja.

Skrevet

er sykemeldt 100 % pga høyrisiko svangerskap. ble sm i uke 10 (17 nå) og skal være det helt ut. har høyt bt, protein i urin siden uke 7. skal begynne på blodtrykksmed. uke 18 og blodfortynnende. veldig dårlig og bekymret om dagen og skulle gjerne vært frisk og rask og jobbet i stedet for ;)

Skrevet

100% sm siden uke 6 pga hyperemesis...nå er det bekkenet som er værst mens kvalmen ennå sitter bra i. Sm ut svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...