Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt tips om hvor jeg kan bestille takkekort på nett? Fine og ikke altfor dyre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte på Japan foto både til fødselstakkekort og dåp. Meget fornøyd! kr.2,90-, pr kort inkl. konvolutt. Du kan jo ta en tur inn på hjemmesiden deres å titte..Lykke til:-)

Skrevet

kortshop.no

kjempefine kort, mane varianter. De lager kortene akkurat slik du vil ha dem:)

Skrevet

Det jeg fant ut da jeg skulle bestille takkekort var at Japan Photo er billigst (var en del rundt og sjekket på nettet), men de har få og kjedelige "maler". Bestilte julekort derfra sist jul. Kortene ble bra og kom raskt.

Når jeg nå skulle bestille takkekort ble jeg tipset om digitalbilder.no. Malen jeg brukte var kjempefin og de var raske til å levere (2-3 dager), men kvaliteten på selve bildet var ikke bra. Bildet jeg hadde tatt var lyst og fint, men det jeg fikk tilsendt var mørkt. Skrev ut her hjemme og sammenliknet, og det var stor forskjell. Jeg orket ikke å klage denne gangen da jeg allerede har drøyd altfor lenge med å sende ut kortene og var i siget med å få det gjort. Men vil altså ikke anbefale dem til noen andre.

Skrevet

jeg bruker www.nfoto.no kjempe bra kvalitet og billig!

Skrevet

Jeg bestilte også fra www.optimalprint.com, ble fornøyd! Men neste gang tror jeg at jeg skal bestille sånn takkekort fra f.eks japan photo med plass til å skrive tekst på selv. Det ser litt mer fint ut med "ekte bilde-papir" og blir mer personlig å skrive eget takkekort, f. eks skrive takk for den fine bodyen, fine sparkebuksa etc. Og så kan du jo spare kortene du ikke får brukt for, og så skrive andre ting senere, f. eks ta på noen juleklistremerker og bruke det som julekort til noen også ;) Eller gi til jordmor og helsesøster etc. også ;) Da blir de nok glad!

Skrevet

er da plass til og skrive tekst selv på optimalprint også...

Skrevet

Jeg bruker nfoto.no også. Er superfornøyd! Både med fremkalling, forstørrelser, takkekort, og gaveartikler. (Hedda har fått en body med bilde av mamma og pappa som kysser ;P, og besteforeldre synes det var stor stas med en pute med bilde av storesøster på)

Skrevet

Jeg redigerte litt selv. Satte sammen 4-5 bilder på ett bilde, la til ønsket tekst, og fremkallte som vanlig bilde. Ble da under 1 kr pr takkekort.

Skrevet

Hei!

Vistaprint.no er jeg veldig fornøyd med, det holder til i utlandet så prisene er der etter. Bestilte 50 dobbletakkekort med konvolutt og tror jeg betalte ca 2-3 kr kortet.da var det bilde både utenpå og inni, pluss personlig tekst. Husker ikke eksakt pris siden jeg bestilte flere ting.

Fikk også 50%rabatt når jeg bestilte første gangen, tilbudet tikket inn på mailkontoen etter jeg hadde registrert meg :)

Absolutt å anbefale!

(Laget forsiden i word med alle de bildene jeg ville ha og lagret den som pdf.fil og lastet opp) har lagt inn kortet på profilen min hvis dere vil se :)

Skrevet

hei, har akkurat fått tilbake takkekort fra fotoknudsen.... ikke fornøyd! bilde var alt for mørkt....nå må jeg bestille nye et annet sted...grrr

Skrevet

Har bestilt fra både Eurofoto.no og Japanfoto.no. Fornøyd med begge. Japanfoto er billigst, men de har ikke så mange motiver å velge mellom.

Skrevet

www.ifolor.no

de var vi veldig fornøyd med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...