Gå til innhold

Hva spiser deres små nå?

Anbefalte innlegg

Vi begynte med grøt i ferien, før det hadde han fått smake litt fruktmos.

Han liker det veldig godt, så i dag har han faktisk spist nesten full porsjon både til frokost og kvelds.

Men jeg merker at han ikke er like gira på puppen... Så jeg vet ikke om to porsjoner er i meste laget. (han får melk først)

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138367000-hva-spiser-deres-sm%C3%A5-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa har spist grøt, fruktmos, kiwi og banan. Fikk grøt to ganger om dagen i en uke ca. Men ble så hard i magen, så vi stoppet litt med grøt og ga sviskemos istedet, og det digger hun. Nå har hun bare fått mm i noen dager, så vi får vel prøve med litt grøt igjen imorgen tenker jeg. Endelig fått kjøpt oss barnestol, så da blir det litt lettere og mate også.

• 2 uker senere...

Jentungen her spiser alt virker det som,hehe. Hun spiser grøt til lunsj og kvelds. Mango til dessert, eller andre typer fruktpure`. Hun rett og slett elsker svisker! Noen dager får hun også middagsglass. Jeg prøver å ta ting rolig, for det var en dag her hun fikk for mye mat. Endte med at hun spydde hele natta, stakkars. Også liker un å spise banan i baby-feederen, eller å gnage på en brødskalk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...