Gå til innhold

Måle penis foran eller fra undersiden. Da blir den lengre. Typen sin blir

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 cm hvis jeg måler den fra undersiden. Men skal den ikke egentlig måles fra foran. Da blir den litt kortere. Hva er riktig? Hvor lang penis er typen deres penis i forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho, går du på ungdomsskolen eller?

Skrevet

Er det mulig...??? Er det veldig viktig å vite hvor mange cm den er?????

Skrevet

Penis skal måles fra magesiden

Skrevet

hehe, kan ikke annet enn å le, men sånn seriøst tror jeg det er rett å måle fra oppsiden?..

Skrevet

ååå.. herregud!!! HVORFOR MÅLE DEN? for å skryte til venniner og drit? så tragisk at det overhodet ikke er mulig!! drittunge

Skrevet

Haaahahahaaa:D:D:D

Alt man skal lese her inne:))))

Mål den fra magesiden, det som er på andre sida er bare til pynt likevel:)))

Skrevet

Det var ikke noen lengde å skryte av uansett da. hehe

Skrevet

Mannen min sin er _mye_ lengre enn mannen din sin er, HI. Uansett om den måles ovenfra eller under. Men det er da ikke noe jeg går rundt og tenker på til hverdags.

Mye rart dere lurer på!

Skrevet

Hvorfor blir alle så sjokkert over at noen måler penis til typen, dette er ikke noe man gjør på ramme alvor, men mer som noe litt artig i en intim situasjon.

Så sure som folk er her, så lurer jeg på om det er fordi deres menn har mikroskopiske peniser,

Hilsen kona til en som har blitt målt, og ikke funnet for kort

Skrevet

haha:) mye morsomt å lese her=)

Skrevet

SELVFØLGELIG er penisstørrelse interessant, de som sier noe annet her juger! Om dere ikke har målt deres utvalgtes edleste del så har dere i allefall estimert i deres stille sinn, alle og enhver her inne!

HI, mål fra oversiden du, vil tippe at typen din ikke har den lengste i verden, men innenfor normalen. Min manns er 18 cm fra magesiden. Passer perfekt.

Skrevet

Min manns penis er 22 cm målt fra oversiden(magesiden).

Men faktisk er det litt i lengste laget for meg.......

Ellers så er jo hver manns penis så lang som den er..... Den blir ikke større av å måle den hverken på oversiden eller undersiden.....

Så sånn er det med den saken.

Skrevet

Tykkelsen er utrolig mye viktigere enn lengden uansett. Eksen min sin var lang og tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...