Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 hvor man kan få kjøpt det på nett?? Leter helt febrilsk her, men akk.... Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Det er veldig enkelt å google det man lurer på. http://www.lillelulle.no/productdetails.php?product=100225
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Ja, jeg har gjort det da! Lillelulle virket rimelig useriøst. Er det ingen andre steder altså? Ingen som har kjøpt på nett?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 er du sikker på du vil ha den. det er det eneste kjøpet vi gjorde som jeg virkelig angrer på, syntes ikke den var noe bra, kunne ikke stole på at det ble rent. syntes faktisk det var enklere å koke enn å bruke den.så den ble bare brukt noen få ganger. kan kjøpe den...hehe:-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg har handlet på lillelulle, ganske seriøst folk... ser at sterillisatoren er utsolgt. Vi har Basson Baby sin sterilisator, brukte den ganske mye,og ganske fornøyd. Noen sier at flasker virker ikke rene... En må vaske flaskene godt før sterillisering
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Hvorfor kunne du ikke stole på at det ble rent? Flaskene er vel i utgangspunktet rene og dampen tar uten tvil knekken på melkesyrebakteriene.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 flaskene måtte vaskes veldig veldig grundig før du satte den på og alikevel syntes jeg liksom det var et "fettlag" inni flaska og spesielt på drikketuten.seigt på en måte, så etter å ha vasket og gnikket i det vide og brede og kontrollert nøye etter bruk, syntes jeg liksom vitsen var borte, og gikk over til å vaske først og koke etterpå. det er min erfaring. trodde først vi gjorde noe galt, men gikk nøye gjennom bruksanvisning flere ganger.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Ok, det kan jo hende at om man koker i vann så fosvinner fettlaget lettere. Men uansett om det er et lite fettlag så skal altså de skumle bakteriene være borte.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 ok, da er jo det bra, syntes bare det var ekkelt å servere babyen med en fettete flaske.
loveandmarriage Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hvor du får kjøpt det.. Men Avent sterilisatoren står på lista mi over de beste kjøpene. Gjorde flaskematinga sååå mye enklere! Jeg vasker de først, har lagd meg en sånn rutine på at jeg vasker smokkene først. Nå vasker jeg 5 flasker på noen få minutter, og setter de i mikroen. Vips så er de ferdige. Syns hele greia med kokinga var så slitsomt! Men folk er forskjellige da.. Håper du finner en. Jeg kjøpte min på Babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå