Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg bæresele, men det er så utrolig mye å velge i. Hvilken bæresele anbefaler dere å kjøpe og hvilke bæresele anbefaler dere absolut at jeg ikke bør kjøpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha med klips, så sier mange at manduca er bra. Den kan du forlenge i ryggen når barnet vokser. Ergo og Patapum blir fort korte i ryggen.

Du bør styre unna de selene hvor bena til barnet henger rett ned, det kan være veldig belastende for barnet å henge sånn. Se etter de selene hvor bena til barnet er støttet helt ut til knehasene og rompa blir litt lavere en knærne.

Hvis du tar en titt innom tettinntil.no så er det omtaler av de fleste selene der.. Setter inn en link jeg:)

http://www.tettinntil.no/reviewpost/showcat.php?cat=6

Skrevet

takk for svar :) men vet du om barnet kan sitte forovervendt i selen. frøkna er veldig nyskjerrig å liker å se framover :) Vet en kan det på babybjørn men har forstått at den ikke er noe særlig

Skrevet

Nei du kan ikke bære framover i noen av disse selene. Men du kan være høyt på ryggen, da får de god oversikt og sitter godt:)

Vi begynte å bære på ryggen når knøttet var 3 mnd:)

Skrevet

mener da bære, ikke være:)

Skrevet

Anbefaler sjal, ERGO (vi er veldig fornøyd med den!) eller meitai. Det er få stillinger som er ergonomisk riktige når barna sitter forovervendt. Med disse kan du derimot ha barna på ryggen, det stiller nok nysgjerrigheten tenker jeg. Kjøp for allvdel ikke babybjørn eller tilsvarende hvor beina henger rett ned, det er rett og slett skadelig. Kan dessuten ikke brukes til lenger enn til 9 kg, mens de overnevnte kan brukes til du ikke orker mer. Belaster heller ikke bærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...