Gå til innhold

Alle dere som har Emmalgjunga edge! Gidder dere se hit....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne. Kjøpte den ny i oktober i fjor. Så allerede da at det er kast i begge fremhjulene. Er ikke noe problem eller noe du merker i grunn. Men når du ser på de så ser du det er kast i de. Lurer nesten på om det skal være slik ettersom det er på begge fremhjulene. Men kan ikke skjønne det skulle være noen grunn til at det er meningen heller da.

Så lurte på om det er kast i hjulene på deres..? Eventuelt om dere gidder å se etter neste gang!?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Hei

Jeg vet ikke helt hva du mener med kast i hjulene, men på vår vogn var alle hjullagrene ødelagte. Vi ble fortalt at det var en feil på mange av de vognene. Fikk nye hjullager på garantien.

Kanskje det er det som er galt med din også.

:-)

Skrevet

Hva mener du med kast?Forstår ikke helt.

Bremsen foran på vogna vår sluttet å virke.Bremse pinnene gikk ikke inn i hjula.

Teleskopstangen satt seg fast også.

Men var og leverte den inn til rep og den var ferdig dagen etter.

Kjøpte den på barnevogn huset rudo.Der er det 2 års garanti.Så betalte ingenting for reprasjon.

Skrevet

Har ikke lagt merke til noe slikt nei.. Men du kan jo høre om det er hjul lagrene som har gått..

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Trodde jeg også hadde d, men så var bare mønstre og skillet mellom d sorte og gråe gummien som var skjevt. Var liksom ikke kast i selve dekket eller felgen siden ikke hele hjulet vibrerte/ dinglet.

Kan jo henne at feste mellom dekket og selve har fått seg en kakk. Ta med vognen der du kjøpte den eller til nærmeste emmaljunga forhandler så ser de på hva d kan være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...