Ranveig R Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 I fjor sommar då guten vår var nesten 2 gjekk han ein del uten bleie. Nokre gongar tissa han på golvet, men som regel stoppa han opp og holdt seg på tissen lenge nok til at vi skjønte kva som var på gang, og fekk han på do i tide ;o) Så var det stopp heile vinteren. No i sommar var vi og handla, guten vår stoppa og stod heilt i ro. Eg spurde kva som var gale og han svarte "Vent litt mamma, eg må bare tisse først". Då bestemte vi oss for at nok var nok. Slutta med bleie på dagtid då. Spurte han ganske ofte om han måtte tisse, men han sa alltid nei, kom og ville ha hjelp når han kjente det sjølv. Etter ca 3 veker utan bleie på dagtid var nattbleiene tørre kvar morgon, så då kutta vi dei og. Han blir 3 i september. Mitt råd er: Du merkar når ungen er klar. Det er ikkje nødvendig å styre med pottetrening før, ungen blir ikkje tørr før h*n er klar uansett. Men når ungen er mellom 2 og 3 kan du jo kjøpe dosete og krakk, slik at h*n kan begynne å tenke litt på det. Men ikkje press h*n til noko h*n ikkje er klar for.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 vi startet da jr var 5 1/2 mnd. satte han på do etter hvert måltid, etter hver dupp og ellers når han gav tegn på at han måtte på do. han bruker fortsatt bleier, men å bæsje gjør han 99% av gangene på do.. var sikkert ikke det du lurte på, men;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå