Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pjokken har hatt høy feber i tre dager (40) og fått prikker over store deler av kroppen i løpet av dagen. Regner med at han har/har hatt den 4.barnesykdommen da?

Mitt spørsmål er: Medfører utslettet ubehag? Han har fortsatt vært veldig utilpass og sutrete i dag, slett ikke seg selv, selv om feberen er borte.

Forresten - hvilke er de tre andre sykdommene?

- vannkopper, kusma, røde hunder? Hm, var de jeg kom på...

Skal uansett bli godt å "få tilbake" gutten min i vant form!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, utlsettet medfører ikke ubehag. Da sønnen min hadde denne sykdommen for noen mnd siden, så var han absolutt på bedringens vei da utslettet kom. Utslettet ble borte etter noen dager, ei lita uke. Ganske harmløs barnesykdom, bortsett fra feberen da selvfølgelig. Og såhadde han vel litt lite matlyst, men kom seg fort. God bedring:)

Skrevet

Takk, takk. Joda, absolutt på bedringens vei, men i tillegg gråter han så veldig i kveld, noe han sjelden gjør. Helt hysterisk og i stad fikk vi nesten ikke kontakt med han i det hele tatt. Blir litt engstelig.

Skrevet

Gutten vår hadde det for litt over 1 mnd siden. Og han var veldig sutrete etter feberen var vekke og utslettet kom.... Var deilig når han ble seg selv igjen:)

Skrevet

Snuppa mi hadde det for noen måneder tilbake. Hun fikk først feber opp til 39,5, det varte i noen dager. Når feberen så var slutt så fikk hun disse prikkene - virkelig overalt - til og med hodet og ansikt. Hun hadde ikke noe ubehag av det. Søker du på nettet etter fjerde barnesykdom så finner du en god del info.

Skrevet

Haha... jeg har lest fitteglise78. jaja, meg og min kjære dysleksi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...