Trine_80 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 med å finne frem til den ultimate bæreselen for meg? Jeg har så langt prøvd Mei Tai, Angelpack og Ergo. Jeg er veldig fornøyd med komforten til Mei Tai, men ønsker heller en formsydd sele, så slipper jeg det masket med de lange selene. Ergo utelukker jeg fordi du ikke kan krysse selene på ryggen, stemmer dette? Angelpacken likte jeg veldig godt, men ønsker å se hvilke andre alternativer jeg har. Virker også som den er vanskelig å få tak i i Norge? Har hørt om Beco, Manduca, Patapum, Babyhawk og helt sikkert noen til, men hvilke av disse kan krysses bak ryggen når jeg bærer på magen? Ønsker også at selen kan brukes både til små og litt større. Gutten min er 5 mnd, men ønsker å kunne bære lenge. Håper noen føler seg kallet til å hjelpe litt til her! ;-)
vimsa;) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 har manduco selv, den kan ikke krysses på ryggen. mer vet jeg ikke:)
Trine_80 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Dytter denne jeg. Skulle så gjerne hatt noen flere svar...
Manx Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei! Vi har en Patapum baby, og er godt fornøyd med den, men den krysses ikke bak ryggen. Har også hørt at panelet er litt kort, slik at babyen ikke sitter så stødig, spesielt på ryggen etterhvert. Men jeg er fornøyd med den- har en liten baby også da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå