velsignet med to Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hver eneste kveld i en uke nå ved sengetid har det vært kamp her! Han er 10 mnd gammel, og er begynt å reise seg i senga. Sovner med en gang jeg løfter han opp av senga, uansett hvordan jeg holder han, men så snart han kommer opp i senga er det hyl og vræl og vil ikke ligge der i det hele tatt! Har prøvd å la roe han ved å stå over han og "hysje" mens jeg har holdt hånda mi på brystkassen hans, har prøvd å bare legge han ned så snart han reiser seg, har prøvd å la han sovne i armene mine før jeg legger han i senga. Forleden kveld holdt han det gående helt til jeg skulle legge meg, og det endte da med at jeg tok han med meg inn i min seng. Nå trenger jeg råd, noen vær så snill??
Krokka og prinsessa Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Du må ikke gi etter! Det kan ta maaaange kvelder i maaaange timer. Har du prøvd hysj-meotden til karin naphaug? Er det den du snakker om? Anbefaler boka hun har skrevet som heter "sov godt".
tina_mor Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hei hei Vi har hatt det slik med snuppa vår for et par måneder siden...hun er nå 13 måneder Vi holdt det gående noen uker ja.....et slit , men verdt og være tålmodig. Hun var superblid og sovnet , bare hun kom ut av senga. Vi dekket det litt til rundt sengekanten og lot et lite lys stå på . Så ga jeg henne litt varm melk, og hun sovnet så søtt med bamsen sin he he Det gikk noen uker, med masse tålmodighet fra oss ja..... men nå er det myye bedre. Masse lykke til..... Den boken er sikkert bra. Hørt mange her inne bruke den Mvh Tinamor
velsignet med to Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Har ikke lest annet om hysj-metoden enn noe om den som har vært skrevet her inne, men tror det er den jeg har brukt. Hehe, iallefall noe lignende Kanskje jeg skal kjøpe den boken ja... Har de den i butikk eller må man kjøpe over nett? Ellers takk for svar! Litt godt å høre at det ikke bare er her det er sånn, må innrømme det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå