loveandmarriage Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hvor tidlig merket dere liv i andre svangerskap? Og hvis man er gravid med tvillinger øker vel sjansen for å kjenne liv tidligere? Jeg er gravid igjen, og var helt sikker på at jeg er 9+4, men nå er jeg jammen ikke sikker. Jeg er veldig arvelig disponert for å få tvillinger, så det kan jo være to der inne. Men både igår og idag virker det som om det er litt liv der inne. Den typisk boble / fiskehale følelsen.. Hmm.. Ikke jordmortime før om et par uker heller..
tvilling mamma 77 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 hei, har ikke vært gravid for andre gang, men har tvillinger.. jeg merket ikke liv før uke 16/17... så tror ikke det trenger å være to av den grunn.. men magen blir nok tidligere stor om en venter to..
Gjest mphs Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Kjente det i uke 15 første gangen og i uke 12 andre gangen.
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg har to barn, men ikke tvillinger. I andre svangerskap kjente jeg liv i uke 13.
trebarnsmamma84 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 hei...har ikkje tvillinger men 3 barn=) føste svangerskapet kjente eg liv ca veke 18...andre svangerskapet i veke 15 og i tredje svangerskapet kjente eg ikkje liv før i veke 22.
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 hei Jeg har tvillinger og kjente de første små bevegelsene i uke 14/15, men kunne ikke kjenne de sjikkelige sparka før rundt uke 20
loveandmarriage Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 Ok, takk for svar! Jeg får jo svar tidsnok, hehe.. Enn så lenge skal jeg tenke at det bare er luftbobler som lurer meg litt hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå