Tozza Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 æ e ei jente på 22 som vente nr 2 den 27 januar.. glede mæ kjæmpe masse.. men har ikke fått innkallelse t u.l einda :-s e 15 uka på vei da, så syns d e rart at æ ikke ha fått nå einda.. ska vel få dein i go ti før tima?? :-s
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Hei. Jeg fikk min time tidlig. Hør med lege/jordmor om di har sendt inn pappirer, så kan di/du ringe sykehuset å spørre. Mulig det har gått tregt pga at det er sommer...
Tozza Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 ringt t legekontoret, å d vist sæ at papiran mine ha ikke vørti sendt t sykehuse... ha rætt å slætt vørti glemt :-O jaja.. bi vel årning no tenke æ.. dæm sku send papiran t sykehuse i dag...
svirrehodet Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg fikk plass på sykehus og time til u.l. forrige uke.. Jeg var da 17 uker på vei.. Har fått time 4 september..Men det skal da sies at legen ikke hadde sendt inn noen papirer eller noe som helst.. heldigvis fikk jordmor ryddet opp!! puuh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå