Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Del Skrevet 3. august 2008 Puh... vært en skikkelig varm sommer på Østlandet i alle fall ) Deilig det, men kunne nok unnvært den verste varmen jeg i år. Formen stort sett grei, men rygg og bekken krangler litt. 108 dager igjen til termin i dag, hjelpes, det går fort! Er dere i jobb nå? Fremdeles jobb her, men vurderer noe redusert jobbing i tiden fremover for å spare litt på kreftene. Har en aktiv treåring i hus som også krever sitt - hvor ble det av den sprudlende energien i andre tri???!? På tirsdag skal vi på 3D ultralyd - gleder meg masse!! Kanskje vi får vite kjønn også, ville ikke vise seg fram på ordinær UL - den lille luringen ) Noen her som har erfaringer fra 3D? Koselig å høre hvordan det står til med dere andre om dagen Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138365515-tatt-en-laaang-sommerferie-herifra-back-in-business-o-hvordan-er-formen-n%C3%A5-dere-andre-novemberdamer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maisa90 Skrevet 3. august 2008 #2 Del Skrevet 3. august 2008 har vært skikkelig varmt her på Vestlandet også! og ja, det er deilig! men jeg kunne også vært foruten akkurat denne sommeren! har ikke fått gjort det jeg ønsket og gjør nå i sommerferien. kjenner at panikken begynner å ta overhånd i og med at vi ikke er ferdig med barnerommet osv osv.. men det ordner seg nok på et vis:) kjenner også i ryggen og beina at jeg er blitt en del kg tyngre, men jeg styrer på og har tenkt å jobbe fult helt til permisjonen begynner! føler meg bra, men alt er blitt tyngre. nå gleder jeg meg bare til fødselen! kan nesten ikke vente på at lille gutten min kommer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138365515-tatt-en-laaang-sommerferie-herifra-back-in-business-o-hvordan-er-formen-n%C3%A5-dere-andre-novemberdamer/#findComment-138366543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia og gullgutten! Skrevet 4. august 2008 #3 Del Skrevet 4. august 2008 Heisann du!! Jo, kan vel si at det er bra sånn sett over linja her.. Måtte redusere jobb ned til 60 % i juni, og nå ned til 40 % pga bekkenløsning og kynnere med nedpress. Men nå skal jeg ha sommerferie. Vel fortjent etter masse jobbing i juni og juli. Gleder med som en unge til lørdag som er siste arbeidsdag denne måneden!! SÅ får vi se kordan det går i september. Har hatt tidvis fint vær her i midtnorge også! Deilig med sommervarme noen dager, og mer normaltemp andre dager. Synes det går fort mot november nå , så det skal bli godt å få litt ekstra tid til å fikse små ting framover!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138365515-tatt-en-laaang-sommerferie-herifra-back-in-business-o-hvordan-er-formen-n%C3%A5-dere-andre-novemberdamer/#findComment-138372970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina_J Skrevet 6. august 2008 #4 Del Skrevet 6. august 2008 Hei vennen! Joda, her går ting fremover! Er 24 uker i dag, 114 dager igjen Har også kranglete bekken, og somme dager kommer jeg meg nesten ikke ut av senga engang, og det er vondt å snu seg om natten...har litt problemer å finne gode sovestillinger for tiden.. Vi holder på med hage for alle penga for tiden, men jeg får ikke gjort så mye som jeg helst vil.. :/ Har så lyst å styre på, men mannen min holder meg tilbake, og innerst inne vet jeg at jeg får utrolig vondt i bekkenet av å styre på, så det er nok til det beste Bra han passer på meg Jeg får være arkitekt og konsulent, så får han gjøre jobben! Det er bare det at det blir litt krangling av sånt.. Hormonell og sta som jeg er, hihi. Stakkar.. Skal begynne på jobb igjen på mandag jeg da, men jeg føler på meg at jeg kommer til å jobbe mer redusert fremover pga bekkenet mitt, og så har jeg visst litt lavt blodtrykk, sånn at jeg kan bli litt svimmel. Det lå på 90/55 på forrige kontroll, så jeg fikk beskjed om å ta det rolig så jeg ikke besvimer. Uff. Men det blir godt å komme i rutine igjen også. Merker det på 4-åringen at det er på tide med barnehage igjen ja! Han ble 4 år i sommer, så det er litt uvant å si 4-åringen og ikke 3-åringen lengre! Men vi har kost oss masse i sommer, med bading, krabbefisking, bærplukking og ikke minst Kaptein Sabeltann forestillingen! Det var midt i blinken for gutten vår! Føler at sommerferien plutselig er over jeg da, selv om jeg har hatt fire uker..Gleder meg til fredag, for da skal vi på ul igjen! Der er så kjekt å få se den lille i magen! Han sparker fryktelig mye for tiden, spesielt når jeg skal sove..typisk Og nå ser vi utenpå magen at han sparker og dytter både hit og dit. Jeg har nådd det første målet mitt nå, 24 uker. Neste milepæl er 30 uker, og ting ser ut til å gå helt fint! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138365515-tatt-en-laaang-sommerferie-herifra-back-in-business-o-hvordan-er-formen-n%C3%A5-dere-andre-novemberdamer/#findComment-138390820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellebettemor Skrevet 8. august 2008 #5 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har termin 22. november, og er nå inne i den beste perioden, selv om jeg ikke føler meg like sprek som denne perioden i min forrige graviditet. Jeg har ikke fått trent noe denne gangen, men håper på å komme i gang snart (er jo ikke så lenge igjen nå). Det blir litt annerledes når man allerede har ei tulle å ta vare på. Jeg jobber fullt, og håper jeg kan gjøre det lengst mulig- eventuelt ta 20 % sykemelding den siste mnd på jobb (som sist). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138365515-tatt-en-laaang-sommerferie-herifra-back-in-business-o-hvordan-er-formen-n%C3%A5-dere-andre-novemberdamer/#findComment-138404888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #6 Del Skrevet 8. august 2008 termin 18.november her:) formen er stort sett bra, kjenner jeg blir lettere sliten enn før:/ men det er vel en grunn til det, er fortsatt i full jobb! jobber mandag til lørdag så kunne godt tenkt meg fri noen dager, for jeg er så sliten når jeg kommer hjem.. har også vært på 3D ul, å vi får en jente, hun var frisk og fin:) ligna på pappaen sin.. hehe ellers er det nå 102 dager til termin i følge BIM, å gleder meg utrolig masse til jenta kommer ut:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138365515-tatt-en-laaang-sommerferie-herifra-back-in-business-o-hvordan-er-formen-n%C3%A5-dere-andre-novemberdamer/#findComment-138405734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå