Gå til innhold

JIPPI!!! For en ferie :-) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om herlig ferie!!! Tre dager etter at vi dro på ferie, fant jeg og Trampe-mannen ut at jeg skulle teste dagen etter (hadde med en cb-digital) for jeg var litt utsikker på nøyaktig IKM. Var rimelig skjelven neste morgen.. Men jammen sto det ikke GRAVID på testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Halvannet år med prøving (med en SA i januar 08) lyste det endlig GRAVID mot meg igjen!!! Må innrømme at det var rimelig uvirkelig...

Hele uken har jeg forsøkt å finne ut hvorfor jeg har vært kvalm - turde ikke tro at det kunne være pga spiren allerede (er 5+0 i dag om jeg regner fra positiv el-test) - det kunne jo være varmen, trykkende vær osv... hehe

Nå venter jeg bare på at jeg kan ta en tidlig UL om en uke eller to for å se at det ser bra ut denne gangen.. Er livredd for at jeg plutselig skal blø, så jeg løper på ganske ofte...

Sender dere MASSE babystøv!!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!:)

Endelig ble det deres tur!

Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)

Skrevet

Tusen takk!!! Håper det klaffer for dere snart også!!!!

Sender MASSE babystøv****************************************************************************************

Skrevet

Tusen takk!!! Suuuuger til meg;)

Skrevet

Gratulerer så mye :) lykke til, og kos deg masse med graviditeten. Krysser fingrene for at det går bra :)

Tar imot masse babystøv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...